Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την απόφαση, «Χρηματικές απαιτήσεις οφειλετών έναντι του Δημοσίου εξαιρούνται από τον αυτεπάγγελτο συμψηφισμό με βεβαιωμένες μη ληξιπρόθεσμες οφειλές αυτών που προκύπτουν από την επιστροφή της ενίσχυσης της επιστρεπτέας προκαταβολή».
Επίσης, οι μη ληξιπρόθεσμες δόσεις για την επιστροφή της επιστρεπτέας προκαταβολής δεν θα εμποδίζουν τη χορήγηση αποδεικτικού ενημερότητας.
Η σχετική απόφαση δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης (ΦΕΚ Β' 3491/05-07-2022) και προβλέπει τα εξής:
Άρθρο 1
«Χρηματικές απαιτήσεις οφειλετών έναντι του Δημοσίου εξαιρούνται από τον αυτεπάγγελτο συμψηφισμό με βεβαιωμένες μη ληξιπρόθεσμες οφειλές αυτών που προκύπτουν από την επιστροφή της ενίσχυσης της επιστρεπτέας προκαταβολής σύμφωνα με το άρθρο τρίτο της από 30/03/2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α' 75), η οποία κυρώθηκε με το άρθρο 1 του ν. 4684/2020 (Α' 86),και τις κατ' εξουσιοδότηση αυτού Κοινές Αποφάσεις των Υπουργών Οικονομικών και Ανάπτυξης και Επενδύσεων».
Άρθρο 2
«Μη ληξιπρόθεσμες οφειλές που προκύπτουν από την επιστροφή της ενίσχυσης της επιστρεπτέας προκαταβολής σύμφωνα με το άρθρο τρίτο της από 30/03/2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α' 75), η οποία κυρώθηκε με το άρθρο 1 του ν. 4684/2020 (Α' 86), και τις κατ' εξουσιοδότηση αυτού κοινές αποφάσεις των Υπουργών Οικονομικών και Ανάπτυξης και Επενδύσεων δεν λαμβάνονται υπόψη για την εφαρμογή της παρ. 8 του άρθρου 12 του ν. 4174/2013».
Άρθρο 3
«Μη ληξιπρόθεσμες οφειλές που προκύπτουν από την επιστροφή της ενίσχυσης της επιστρεπτέας προκαταβολής σύμφωνα με το άρθρο τρίτο της από 30/03/2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α' 75), η οποία κυρώθηκε με το άρθρο 1 του ν. 4684/2020 (Α' 86), και τις κατ' εξουσιοδότηση αυτού κοινές αποφάσεις των Υπουργών Οικονομικών και Ανάπτυξης και Επενδύσεων αναγράφονται μόνον, εάν ζητηθεί από τον οφειλέτη στην αίτησή του».