Τα παραπάνω δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΑ Κωνσταντίνος Χατζηκωνσταντίνου υπογραμμίζοντας ότι προς το παρόν δεν διακινούνται μέσω Αλεξανδρούπολης ουκρανικά φορτία σιτηρών, αλλά οι διαπραγματεύσεις για την προσέλκυσή τους παραμένουν σε εξέλιξη.
Αναλυτικότερα, ο ΟΛΑ επιθυμεί, σύμφωνα με τον κ. Χατζηκωνσταντίνου, την ένταξη της αγοράς του γερανού στο ΕΣΠΑ 2021-2027, αλλά προς το παρόν δεν υπάρχει κάτι χειροπιαστό σε αυτό το πεδίο. «Είμαστε σε επαφή με τη διαχειριστική αρχή της Περιφέρειας για να χρηματοδοτήσουμε την αγορά του γερανού.Στόχος είναι να διατεθούν χρήματα από το ΕΣΠΑ και ίδιους πόρους» σημείωσε, χωρίς να επεκταθεί σε περισσότερες πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του γερανού, καθώς κάτι τέτοιο είναι -όπως είπε- πρώιμο.
«Ο γερανός θα μας δώσει συγκριτικό πλεονέκτημα στα ουκρανικά σιτηρά και γενικά στο χύδην φορτίο» σημείωσε ο κ. Χατζηκωνσταντίνου, υπενθυμίζοντας ότι σήμερα, μέσω του λιμένος της Αλεξανδρούπολης, διακινούνται περίπου 450.000 τόνοι χύδην φορτίου ετησίως. Διευκρίνισε δε ότι ο γερανός εντάσσεται στη δέσμη των τεσσάρων έργων, προϋπολογισμού 35 εκατ. ευρώ, που το ΤΑΙΠΕΔ ανακοίνωσε πρόσφατα ότι είναι αναγκαίο να προχωρήσουν στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΑ υπογράμμισε ακόμα τη μεγάλη προσπάθεια που έγινε για να ενταχθεί το λιμάνι στα διευρωπαϊκά δίκτυα μεταφορών, πράγμα το οποίο ανοίγει -όπως είπε- τον δρόμο για τα χρηματοδοτικά κεφάλαια και διευκολύνει την προσέλκυση μεγάλων έργων στην Αλεξανδρούπολη. «Με τη δυναμική που αποκτά το λιμάνι με έναυσμα τη στρατιωτική διάσταση, αναδεικνύεται οι δυνατότητές του, η υποδομή του καθώς και τα εμπορικά χαρακτηριστικά της περιοχής που προσελκύουν επενδύσεις από μεγάλες εταιρείες» σημείωσε, προσθέτοντας ότι κάθε έργο που ολοκληρώνεται, πρέπει να παράγει άμεσο οικονομικό αποτέλεσμα.