«Αν και η εικόνα σε μεμονωμένους Ελληνικούς προορισμούς μπορεί να δείχνει πολύ ικανοποιητική, με τα τοπικά ξενοδοχεία να γεμίζουν, το γεγονός ότι οι δημοφιλείς για την εποχή προορισμοί είναι κατά κύριο λόγο μικροί ορεινοί οικισμοί με μικρή δυναμικότητα, δεν επιτρέπει την ασφαλή εξαγωγή συμπερασμάτων για την ευρύτερη εικόνα της ζήτησης του τριημέρου.
Μεγάλη ζήτηση στο εσωτερικό της χώρας σημειώνεται στους προορισμούς της Μακεδονίας, οι οποίοι σε πολλές περιπτώσεις αποτελούν την πρώτη προτίμηση των πελατών των ταξιδιωτικών γραφείων. Καστοριά, Ζαγοροχώρια, Πίνδος, Τζουμέρκα, Καλαμπάκα, αλλά και Θράκη παρουσιάζουν υψηλή ζήτηση, οι Δελφοί και το Πήλιο βρίσκονται επίσης στα σχέδια των Ελλήνων εκδρομέων, ενώ ιδιαίτερα δημοφιλή είναι και τα ταξίδια σε Αχαία, ορεινή Αρκαδία και Μάνη. Παράλληλα, στις προτιμήσεις των Ελλήνων εκδρομέων είναι και μεγάλοι νησιωτικοί προορισμοί όπως η Κέρκυρα, η Ρόδος και η Κρήτη», σημειώνεται στην ανακοίνωση.
Όσον αφορά στην επιλογή προορισμών του εξωτερικού, παρατηρούνται διακυμάνσεις, με πολλούς προορισμούς της κεντρικής Ευρώπης να είναι sold out, και με εμφανή τάση εφέτος για διακοπές σε μακρινούς προορισμούς.
Στις εκδρομές με πτήση προηγούνται οι Δαλματικές ακτές, η Ιταλία, η Πολωνία, η Μάλτα, η Αλσατία, η Ελβετία και στις οδικές εκδρομές η Σόφια, η Οχρίδα, το Ντουμπρόβνικ, το Βελιγράδι και το Βουκουρέστι. Ψηλά στις προτιμήσεις είναι φέτος η Τουρκία, για διακοπές στην Κωνσταντινούπολη, τα Παράλια, τη Σμύρνη και την Καππαδοκία. Με αφορμή το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου υπάρχει επίσης προτίμηση στους μακρινούς προορισμούς, όπως Κούβα, Λατινική Αμερική, Βιετνάμ, Κίνα αλλά και για τις Αραβικές χώρες που δεν επηρεάζονται από τη γεωπολιτική αστάθεια.
Όπως επισημαίνει ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας FedHATTA, Λύσανδρος Τσιλίδης, «Οι μέχρι τώρα κρατήσεις δεν έχουν καταφέρει να καλύψουν την περυσινή κινητικότητα, ενδεικτικό της οικονομικής αδυναμίας των Ελλήνων να κινηθούν ελεύθερα. Ωστόσο, δεν είναι απίθανη μια ενίσχυση της ζήτησης την τελευταία στιγμή, έως και 2 ημέρες πριν από την αναχώρηση, πράγμα που συνηθίζεται στην Ελληνική αγορά».