Επεκτείνεται μέσω του brand Foot Locker η Fourlis
Επεκτείνεται μέσω του brand Foot Locker η Fourlis

Επεκτείνεται μέσω του brand Foot Locker η Fourlis

Δυναμική ανάπτυξη του retail σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Share Copy Link
Ειρήνη Θεοφανίδου
12.09.2024

Στη δημιουργία 10 έως 15 καταστημάτων σε Ελλάδα, Βουλγαρία και Ρουμανία θα προχωρήσει ο όμιλος Fourlis μέσα στην ερχόμενη χρονιά.

Οπως δήλωσε η διοίκηση της εταιρείας κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων σε αναλυτές, ο όμιλος έχει δώσει ήδη τα... χέρια για πέντε νέα καταστήματα στη Βουλγαρία με σκοπό την ανάπτυξη του brand στα Βαλκάνια. 

Παράλληλα, όπως δήλωσε ο Δ/νων Σύμβουλος του ομίλου Δημήτρης Βαλαχής η γνωστή φίρμα θα κάνει το ντεμπούτο της και στην εγχώρια αγορά αλλά και στη Ρουμανία με σκοπό τη δημιουργία του νέου μεγάλου ομίλου λιανικής αθλητικών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Μάλιστα η διοίκηση δεν κρύβει την αισιοδοξία της εκτιμώντας ότι οι πωλήσεις θα "σκαρφαλώσουν" στα €250 εκατ. σε μια πενταετία με την λειτουργία 80 καταστημάτων συμπεριλαμβανομένων και των 8 ηλεκτρονικών που θα συμπληρώσουν τα εμπορικά καταστήματα. 

Επέκταση για IKEA, Intersport και HOLLAND & BARRETT

Η Λιανική οικιακού εξοπλισμού και επίπλων (καταστήματα ΙΚΕΑ) του Ομίλου Fourlis εξακολουθεί να αντιπροσωπεύει μία από τις περιοχές με τις καλύτερες επιδόσεις για τον όμιλο Interikea. Μέσα στον επόμενο μήνα αναμένονται τα εγκαίνια του νέου ΙΚΕΑ στην Πάτρα ενώ εντός του πρώτου μισού του 2025 η μπράντα θα έχει παρουσία και στο Ηράκλειο. Παράλληλα σύμφωνα με το σχέδιο στο μεγάλο Project του Ελληνικού αναμένεται να ανοίξει το νέο κατάστημα εντός του 2027. 

Οπως ανέφερε η διοίκηση σχεδιάζεται περαιτέρω επέκταση και σε μικρότερες πόλεις της χώρας μέσω μικρών καταστημάτων (ΙΚΕΑ shops) με σκοπό την αύξηση του αποτυπώματος της εταιρείας.

Σε ανοδική τροχιά βρίσκεται και η Λιανική Αθλητικών Ειδών (Καταστήματα INTERSPORT), όπου παρουσίασε ανοδικό ρυθμό ανάπτυξης κατά το δεύτερο τρίμηνο, σημειώνοντας αύξηση κατά 3,6% κατά το Α’ εξάμηνο του 2024 σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του '23, υποστηριζόμενες από ενέργειες που οδήγησαν σε αύξηση της επισκεψιμότητας και των πωλήσεων.

Περαιτέρω ο όμιλος συνεχίζει την ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων στην ΝΑ Ευρώπη. 

Τέλος, το franchise των καταστημάτων HOLLAND & BARRETT του Ομίλου Fourlis συνεχίζει την αναπτυξιακή του πορεία, παρουσιάζοντας αισιόδοξες επιδόσεις, ενώ η διοίκηση εξετάζει νέες συνεργασίες.