Η μια στις τρεις βιομηχανικές επιχειρήσεις αντιμετωπίζει προβλήματα δικτύου
Η μια στις τρεις βιομηχανικές επιχειρήσεις αντιμετωπίζει προβλήματα δικτύου

Η μια στις τρεις βιομηχανικές επιχειρήσεις αντιμετωπίζει προβλήματα δικτύου

Ανησυχητικά τα ευρήματα της Kaspersky για την ασφάλεια δικτύων και πληροφοριών που αντιμετωπίζουν διάφορες τοποθεσίες.
Share Copy Link
RE+D magazine
17.10.2024

Μία στις τρεις βιομηχανικές επιχειρήσεις συναντά συχνά προβλήματα δικτύου, με το 45% να τα αντιμετωπίζει αρκετές φορές τον μήνα, ενώ μόνο το 12% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι αυτές οι προκλήσεις προκύπτουν μία φορά τον χρόνο ή λιγότερο.

Τα ανησυχητικά αυτά ευρήματα επισημαίνει η Kaspersky στην έκθεσή της, η οποία ερευνά τις προκλήσεις ασφάλειας δικτύων και πληροφοριών που αντιμετωπίζουν εταιρείες σε διάφορες τοποθεσίες.

Οι βιομηχανικές εταιρείες συνήθως λειτουργούν χρησιμοποιώντας γεωγραφικά διασκορπισμένες υποδομές, με εργοστάσια, υποκαταστήματα και άλλες βασικές εγκαταστάσεις σε διαφορετικές τοποθεσίες. Η ιδιαιτερότητα αυτή μπορεί να οδηγήσει σε μια σειρά προβλημάτων, όπως υλικοτεχνικά ζητήματα, εμπόδια επικοινωνίας, δυσκολίες στον συντονισμό της λειτουργίας τους, στην σταθερή τήρηση των προτύπων ποιότητας και στη διασφάλιση της συμμόρφωσης με τους τοπικούς κανονισμούς.

Εκτός από τις παραπάνω προκλήσεις, οι βιομηχανικές επιχειρήσεις που εκτείνονται σε πολλαπλές τοποθεσίες συχνά αντιμετωπίζουν ζητήματα IT υποδομής και ασφάλειας πληροφοριών. Σύμφωνα με την έκθεση «Managing geographically distributed businesses: challenges and solutions» της Kaspersky, το 49% των κατασκευαστικών εταιρειών διαπίστωσε ότι το πιο δύσκολο εγχείρημα ήταν ο αποτελεσματικός εντοπισμός και η επίλυση περιστατικών ψηφιακής ασφάλειας. Ως σημαντικές δυσκολίες επίσης αναφέρθηκαν η παρακολούθηση της εφαρμογής των μέτρων ασφαλείας (46%) και η δημιουργία μιας συνεκτικής πολιτικής ασφάλειας (42%).

Σχεδόν το 30% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι αντιμετώπιζε τακτικά προβλήματα δικτύου, όπως βλάβες ή διακοπές δικτύου, κακή απόδοση υπηρεσιών και εφαρμογών και ανεπαρκή χωρητικότητα σύνδεσης. Το 38% εξ αυτών αντιμετώπισε τέτοιες προκλήσεις μία έως τρεις φορές τον μήνα, το 28% κάθε δύο μήνες και το 7% ακόμη και εβδομαδιαία.

Σχετικά με τον χρόνο που απαιτείται για την αποκατάσταση του δικτύου μετά από βλάβη ή διακοπή, η πλειονότητα των ερωτηθέντων (74%) δήλωσε ότι συνήθως χρειάζεται μεταξύ 1 και 5 ωρών, το 15% ξόδεψε λιγότερο από 1 ώρα, ενώ το 10% χρειάστηκε έως και μία ολόκληρη εργάσιμη ημέρα. Τέτοιες διακοπές λειτουργίας επιφέρουν σημαντικό πλήγμα στα κέρδη και τη φήμη της επιχείρησης, καθώς μπορεί να κοστίζουν χιλιάδες δολάρια ανά λεπτό και ακόμη περισσότερα ανά ώρα. Είναι επομένως σημαντικό οι εταιρείες να εμποδίζουν τις πιθανές διακοπές δικτύου και να μπορούν να τις διορθώνουν γρήγορα εάν προκύψουν.