Η εταιρεία κυκλοφόρησε μια νέα υπηρεσία την Buy with Prime, η οποία επιτρέπει σε τρίτους να χρησιμοποιούν το τεράστιο δίκτυο logistics της Amazon για να εκτελούν παραγγελίες στους δικούς τους ιστότοπους, ενώ παράλληλα απευθύνεται στους 200 εκατομμύρια και πλέον πελάτες Prime της Amazon.
Αυτοί οι ιστότοποι θα μπορούν να τοποθετούν το σήμα Prime στις σελίδες τους δίπλα σε αντικείμενα που είναι κατάλληλα για δωρεάν παράδοση δύο ημερών ή την επόμενη ημέρα. Τα μέλη Prime θα χρησιμοποιήσουν τις πληροφορίες πληρωμής και αποστολής που είναι αποθηκευμένες στον λογαριασμό τους στο Amazon για να κάνουν μια παραγγελία. Η αγορά με Prime δεν θα είναι δωρεάν για τους πωλητές και η τιμολόγηση θα διαφέρει ανάλογα με τη διαδικασία πληρωμής, την εκπλήρωση, την αποθήκευση και άλλες χρεώσεις.
Αρχικά, η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη μόνο με πρόσκληση σε πωλητές που χρησιμοποιούν το Fulfillment by Amazon ή το FBA. Με αυτήν την υπηρεσία, οι έμποροι πληρώνουν για να αποθηκεύουν το απόθεμά τους στις αποθήκες της Amazon και να κάνουν χρήση της αλυσίδας εφοδιασμού και των ναυτιλιακών δραστηριοτήτων της εταιρείας. Τελικά, θα επεκταθεί και σε άλλους εμπόρους, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που δεν πωλούν στο Amazon.
Η Amazon έχει από καιρό βάλει στόχο να είναι η ταχύτερη στον διαδικτυακό αγώνα παράδοσης. Για χρόνια, η εταιρεία οργώνει τα κέρδη της σε φυσική επέκταση, αναπτύσσοντας τα κέντρα εκπλήρωσης και τις ναυτιλιακές της συνεργασίες σε όλη τη χώρα, προκειμένου να προσφέρει παράδοση δύο και αυθημερόν σε περισσότερες αγορές. Έχει συγκεντρώσει έναν τεράστιο στόλο από δικούς της οδηγούς διανομής, φορτηγά και αεροπλάνα για να επιταχύνει τα δέματα μέχρι τα κατώφλια των πελατών.
H Amazon "ξεκλειδώνει" την υπηρεσία Prime delivery σε διαδικτυακούς εμπόρους
H Amazon "ξεκλειδώνει" την υπηρεσία Prime delivery σε διαδικτυακούς εμπόρους
Η εταιρεία έχει από καιρό βάλει στόχο να είναι η ταχύτερη στον διαδικτυακό "αγώνα" παραδόσεων προϊόντων ξεπερνώντας FedEx και UPS.
Share
Copy Link
Ειρήνη Θεοφανίδου
21.04.2022