Ο αμερικανικός όμιλος κατασκευής αεροσκαφών εκτιμά ότι 48.575 αεροπλάνα θα είναι στους αιθέρες το 2042, έναντι 24.500 πέρυσι. Αυτό θα απαιτήσει την παραγωγή, σε όλους τους κατασκευαστές μαζί, 42.595 αεροπλάνων -- τα μισά για να αντικαταστήσουν τα υφιστάμενα αεροσκάφη και τα άλλα μισά για την ανάπτυξη. Η Βόρεια Αμερική θα λάβει το 23% αυτών των νέων αεροπλάνων, η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού το 22%, η Ευρασία το 21% και η Κίνα μόνο το 20%.
Οι προβλέψεις είναι σύμφωνες με αυτές που έκανε η Boeing πέρυσι, όταν προέβλεψε έναν παγκόσμιο στόλο 47.080 αεροσκαφών το 2041. Μετά το σοκ στη ζήτηση αεροπορικών ταξιδιών που προκλήθηκε από την πανδημία COVID-19, ο κλάδος "μετατοπίζεται από τη νοοτροπία ανάκαμψης πίσω στα θεμελιώδη στοιχεία που οδηγούν τα αεροπορικά ταξίδια", δήλωσε ο Ντάρεν Χουλστ, επικεφαλής εμπορικού μάρκετινγκ της Boeing.
Ο ίδιος επεσήμανε τη σχέση μεταξύ της τάσης για ταξίδια και του παγκόσμιου ΑΕΠ, το οποίο ανέμενε να αυξηθεί σημαντικά τις επόμενες δύο δεκαετίες, φέρνοντας άλλα 500 εκατομμύρια άτομα στη μεσαία τάξη και καθιστώντας τους πιθανούς επιβάτες αεροπορικών μεταφορών.
Η Boeing αναμένει επίσης ότι οι αερομεταφορείς χαμηλού κόστους θα υπερδιπλασιαστούν σε μέγεθος τα επόμενα 20 χρόνια. Η ζήτηση για αεροπλάνα φορτίου θα πρέπει επίσης να παραμείνει ισχυρή, με την Boeing να προβλέπει ότι η αύξηση της αεροπορικής κίνησης εμπορευμάτων θα ξεπεράσει τη συνολική ανάπτυξη του παγκόσμιου εμπορίου.