Η διαχείριση των εταιρικών δαπανών, τώρα πιο απλή από ποτέ
Η διαχείριση των εταιρικών δαπανών, τώρα πιο απλή από ποτέ

Η διαχείριση των εταιρικών δαπανών, τώρα πιο απλή από ποτέ

Η πρώτη ολοκληρωμένη ψηφιακή λύση από την Alpha Bank σε συνεργασία με την Visa για τη διαχείριση εταιρικών εξόδων.
RE+D magazine
28.12.2022

Η Alpha Bank, η Τράπεζα που πρωτοστατεί διαχρονικά στον σχεδιασμό προηγμένων ψηφιακών λύσεων που αναβαθμίζουν την εμπειρία των Πελατών, δημιούργησε και λανσάρει το bizpay – τη μοναδική ολοκληρωμένη ψηφιακή λύση για τη διαχείριση και καταχώριση των εταιρικών εξόδων από τράπεζα στην Ελλάδα.

Η διαχείριση των μηνιαίων εξόδων προσωπικού, αποτελεί μία συχνή πρόκληση για τα λογιστήρια των επιχειρήσεων, που δημιουργεί γραφειοκρατικές διαδικασίες και απαιτεί πολύτιμο χρόνο. Με τις κάρτες bizpay prepaid Visa, τo bizpay app και το myAlpha Web Επιχειρήσεων, το bizpay από την Alpha Bank ήρθε για να διευκολύνει την καθημερινότητα των επιχειρήσεων, φέρνοντας στα χέρια τους
μία ολοκληρωμένη ψηφιακή λύση, που κάνει τη διαχείριση και καταχώριση των εταιρικών εξόδων, πιο εύκολη και γρήγορη από ποτέ.

bizpay: ένας νέος κόσμος ψηφιακών δυνατοτήτων για τη διαχείριση εταιρικών δαπανών

Το bizpay παρέχει επαναφορτιζόμενες προπληρωμένες κάρτες Visa, που καλύπτουν όλες τις καθημερινές ανάγκες της επιχείρησης: τη bizpay γενικής χρήσης, τη bizpay εξόδων κίνησης (καύσιμα, ταξί, διόδια, κ.ά.), και τη bizpay εξόδων διατροφής. Οι κάρτες bizpay prepaid Visa είναι συμβατές με όλα τα wallets που παρέχει η Alpha Bank και με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες τις Τράπεζας, όπως το Alpha Secure Web. Οι προπληρωμένες κάρτες φορτίζονται και αποφορτίζονται αποκλειστικά από την επιχείρηση, μέσα από το myAlpha Web Επιχειρήσεων με χρέωση εταιρικού τραπεζικού λογαριασμού.

Παράλληλα, με τη δωρεάν εφαρμογή bizpay app για Android και iOS συσκευές, οι υπάλληλοι και συνεργάτες της επιχείρησης μπορούν με το πάτημα ενός κουμπιού να παρακολουθούν τις συναλλαγές τους και το υπόλοιπο ποσό της κάρτας τους, αλλά και να στέλνουν τις αποδείξεις και τα τιμολόγιά τους εύκολα και ψηφιακά: μπορούν απλά να τα φωτογραφίζουν και τα υποβάλλουν στην επιχείρηση μέσω
της εφαρμογής. Έτσι, το λογιστήριο και η οικονομική διεύθυνση μπορούν να παρακολουθήσουν αποτελεσματικότερα τα ποσά φόρτισης και αποφόρτισης συγκεντρωτικά και να ελέγχουν με ασφάλεια τις δαπάνες και τα παραστατικά τους σε ζωντανό χρόνο.

Από χρονοβόρα διαδικασία... σε όφελος

Το bizpay είναι εδώ για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες μικρών, μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων, βάζοντας στην εξίσωση της διαχείρισης των εταιρικών δαπανών την ταχύτητα, την ευκολία και την ασφάλεια. Η ευκολία έκδοσης και η ασφάλεια της χρήσης των προπληρωμένων καρτών είναι μόνο μερικά από τα οφέλη του, όμως το κέρδος για τις επιχειρήσεις δεν περιορίζεται μονάχα σε αυτά. Το bizpay μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο στις επιχειρήσεις μέσω της συνδυαστικής χρήσης του bizpay app και του myAlpha Web Επιχειρήσεων, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στη μείωση της γραφειοκρατίας εντός του οργανισμού και την καλύτερη διαχείριση χρόνου των στελεχών τους.

Παράλληλα, η κάρτα εξόδων διατροφής μπορεί να αντικαταστήσει τις διατακτικές σίτισης (meal vouchers) που πολλές επιχειρήσεις προσφέρουν στους υπαλλήλους τους ως επιβράβευση αποδοτικότητας, παροχή η οποία απαλλάσσεται της φορολογίας εισοδήματος (έως 6 ευρώ/ημερησίως και έως 1.452 Ευρώ ετησίως) σύμφωνα με την υφιστάμενη νομοθεσία. Τέλος, η μείωση του όγκου των εντύπων (αποδείξεις, τιμολόγια, κ.ά.), διευκολύνει την εφαρμογή πολιτικών βιώσιμων προς το περιβάλλον, καθώς επιτρέπει στις εταιρείες να συνεχίσουν να λειτουργούν αποτελεσματικά με ένα πιο θετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.