Κατά τη στρατηγική αυτή συνεργασία, ο ΕΟΤ θα αξιοποιήσει τις προηγμένες δυνατότητες αναζήτησης και κρατήσεων της multi-channel πλατφόρμα της Wego, για να αναδείξει την Ελλάδα ως τον απόλυτο καλοκαιρινό προορισμό. Η καμπάνια θα περιλαμβάνει μια σειρά από ειδικές προσφορές, ταξιδιωτικά πλάνα και εξατομικευμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες, σχεδιασμένες να ενθαρρύνουν τους ταξιδιώτες των χωρών της Μ. Ανατολής για να προγραμματίσουν με ευκολία τις διακοπές τους και να επισκεφτούν νέους προορισμούς στην Ελλάδα.
Ο κ. Mamoun Hmedan, Chief Business Officer της Wego, δήλωσε για τη συνεργασία: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού για να προωθηθεί η Ελλάδα ως ιδανικός ταξιδιωτικός προορισμός στη Μεσόγειο. Η Ελλάδα προσφέρει έναν ασύγκριτο συνδυασμό ιστορίας, πολιτισμού και φυσικής ομορφιάς, καθιστώντας την κορυφαία επιλογή για καλοκαιρινά ταξίδια. Μέσω αυτής της συνεργασίας, στοχεύουμε να εμπνεύσουμε και να διευκολύνουμε αξέχαστες ταξιδιωτικές εμπειρίες για τους χρήστες μας και να ενισχύσουμε την επισκεψιμότητα στην Ελλάδα.»
Η Ελλάδα διαθέτει εξαιρετική αεροπορική συνδεσιμότητα με τη Μέση Ανατολή, προσφέροντας απευθείας πτήσεις προς τους προορισμούς της. Μεγάλες αεροπορικές εταιρείες παρέχουν συχνές και άνετες υπηρεσίες, διευκολύνοντας τους ταξιδιώτες από τη Μέση Ανατολή να επισκεφθούν την χώρα και να φτάσουν γρήγορα σε δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς όπως η Αθήνα, η Μύκονος, η Σαντορίνη, η Κρήτη και η Κέρκυρα.