Αν και το ξεκίνημά τους στα ταξίδια αναψυχής εμποδίστηκε από την πανδημία του COVID-19, η νεότερη γενιά ενηλίκων αναπληρώνει σήμερα το χαμένο έδαφος αξιδεύοντας συχνότερα και με μεγαλύτερο ενθουσιασμό.
Οι ταξιδιωτικές επωνυμίες πρέπει να κατανοήσουν τις μοναδικές συμπεριφορές και τις προσδοκίες της Gen Zers και να βάλουν τις βάσεις μαζί τους τώρα για να εξασφαλίσουν μελλοντική επιτυχία. Λίγο περισσότεροι από τους μισούς ενήλικες Gen Z (52%) ταξιδεύουν συχνά, που σημαίνει ότι έκαναν τουλάχιστον τρία ταξίδια αναψυχής τον περασμένο χρόνο.
Αυτό το μερίδιο είναι σημαντικά μεγαλύτερο από ό,τι είναι για τους Gen Xers με υψηλότερα κέρδη και τους baby boomers, και είναι στο ίδιο επίπεδο με τους millennials, οι οποίοι επί του παρόντος βρίσκονται στο επίκεντρο της τουριστικής βιομηχανίας. Καθώς οι Gen Zers γερνούν αυξάνεται η ισχύ των δαπανών τους και πιθανότατα θα ξεπεράσουν τους ευτυχισμένους από τα ταξίδια millennials.