Με την άτοκη υπηρεσία Pay in 3, εισήγαγε στην ελληνική αγορά μία βιώσιμη και ευέλικτη λύση πληρωμών, προσφέροντας μία μοναδική εμπειρία αγορών online και στα φυσικά καταστήματα.
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Klarna, οι καταναλωτές στρέφονται ολοένα και περισσότερο στο Buy Now, Pay Later (BNPL). Στην Ελλάδα, το 45% των καταναλωτών δηλώνει ότι θα επέλεγε υπηρεσίες BNPL για πληρωμές με άτοκες δόσεις και το 31% θα στρεφόταν στη χρήση πιστωτικής κάρτας. Επιπλέον, οι καταναλωτές παγκοσμίως θεωρούν χρήσιμο να μπορούν να πληρώσουν ένα ακριβό προϊόν σε ισόποσες δόσεις, χωρίς πρόσθετο κόστος ή τόκους.
Μετά από έναν χρόνο λειτουργίας στη χώρα, η Klarna αποτελεί πλέον ισχυρό μοχλό ανάπτυξης για περισσότερους από 1.500 εμπόρους που δραστηριοποιούνται σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, σε διάφορους τομείς, όπως στο λιανικό εμπόριο ηλεκτρονικών ειδών με τα Public, τον κλάδο του οικιακού εξοπλισμού με τα IKEA και Leroy Merlin, τη μόδα με τα H&M, Tommy Hilfiger και BSB, και τέλος, τα αθλητικά είδη με τα Cosmos sport και Zakcret. Η Klarna βοηθά τους εμπόρους να κατανοήσουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών και τους παρέχει εργαλεία marketing για να προσελκύσουν νέους πελάτες, να αναπτύξουν την επιχείρησή τους και να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό. Αυτό που προσφέρει η Klarna είναι ολοκληρωμένη υποστήριξη στη συνολική αγοραστική εμπειρία τόσο διαδικτυακά όσο και στα φυσικά καταστήματα.
Υπηρεσία Pay in 3
Στην Ελλάδα, η εταιρεία ξεκίνησε με την υπηρεσία Pay in 3, προσφέροντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να πληρώσουν σε 3 άτοκες δόσεις με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, να εξοικονομήσουν χρόνο και χρήματα, να είναι ενημερωμένοι και να έχουν τον έλεγχο των αγορών τους. Τα Public έγιναν ο πρώτος omni-retailer στη χώρα που προσέφερε την υπηρεσία Pay in 3 της Klarna. Σήμερα θέτει ως στόχο να αποτελέσει συνεργάτη ανάπτυξης και για τις ελληνικές εταιρείες μόδας και έχει ήδη συνεργαστεί με μεγάλα brands όπως την Cosmos Sport.