Ξεκινά τις κρουαζιέρες στην ανατολική μεσόγειο η Celestyal Cruises
Ξεκινά τις κρουαζιέρες στην ανατολική μεσόγειο η Celestyal Cruises

Ξεκινά τις κρουαζιέρες στην ανατολική μεσόγειο η Celestyal Cruises

Ποιά λιμάνια προστέθηκαν ως λιμάνια απο-επιβίβασης (home port) της εταιρείας
Share Copy Link
RE+D magazine
08.04.2022

Την επανεκκίνηση των κρουαζιέρων της, καθώς επίσης τον απολογισμό της δράσης της για το 2021 και τον στρατηγικό σχεδιασμό της για την επόμενη χρονιά, ανακοίνωσε η εταιρία Celestyal Cruises.

Η εταιρεία σε Συνέντευξη Τύπου ανακοίνωσε τις κρουαζιέρες τριών και τεσσάρων διανυκτερεύσεων στις 18 Απριλίου με το κρουαζιερόπλοιο Celestyal Crystal, τις οποίες θα συνεχίσει από τις 29 Απριλίου το κρουαζιερόπλοιο Celestyal Olympia - ενώ την ίδια ημερομηνία το Celestyal Crystal αναλαμβάνει τις κρουαζιέρες επτά διανυκτερεύσεων.

Η εταιρεία, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε, πραγματοποίησε το 2021 κρουαζιέρες από τα μέσα Ιουνίου έως και τα τέλη Αυγούστου, σημειώνοντας πληρότητα της τάξεως του 57%, ενώ παράλληλα, προσέλκυσε το 67,8% των επισκεπτών της από την εγχώρια αγορά και γειτονικές αγορές.

Ο γενικός εμπορικός διευθυντής της Celestyal Cruises Leslie Peden, ανέδειξε στην ομιλία του τις στρατηγικές επιλογές της εταιρείας, όπου εκτός από το λιμάνι του Πειραιά, προστέθηκαν τα λιμάνια του Λαυρίου και της Θεσσαλονίκης ως λιμάνια απο-επιβίβασης (home port) της εταιρείας. Ειδικότερα για το λιμάνι του Λαυρίου, ο καπετάνιος Γιώργος Κουμπενάς, γενικός διευθυντής Επιχειρήσεων της Celestyal Cruises και πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ), ανέφερε ότι «…περιλαμβανόταν στο στρατηγικό σχεδιασμό της Celestyal Cruises εδώ και αρκετά χρόνια, καθώς η αποκλειστική χρήση του επιβατικού λιμενικού σταθμού για τις μέρες που η εταιρεία θα έχει αναχώρηση και άφιξη θα εξασφαλίσει μια βελτιωμένη και ταχύτερη εμπειρία επιβίβασης και αποβίβασης».

Στις αναφορές του, ο κ. Κουμπενάς δεν παρέλειψε να τονίσει, ότι σε μόνο δυόμισι μήνες λειτουργίας της εταιρείας, η συνολική συμβολή της στην εθνική οικονομία άγγιξε τα 26 εκατ. ευρώ. Πιο συγκεκριμένα, αυτή αναλύεται σε 11 εκατ. ευρώ σε ετήσιες άμεσες λειτουργικές δαπάνες και σε 15 εκατ. ευρώ ετήσιες δαπάνες επισκεπτών σε λιμάνια από-επιβίβασης. Τέλος, οι 100 Έλληνες ναυτικοί και μέλη του πληρώματος που απασχολεί η εταιρεία, αντιστοιχούν σε 20 μέλη πληρώματος φορτηγών πλοίων.