Marriott International: Στήνει πολυτελείς σκηνές σε τοπία που κόβουν την ανάσα
Marriott International: Στήνει πολυτελείς σκηνές σε τοπία που κόβουν την ανάσα

Marriott International: Στήνει πολυτελείς σκηνές σε τοπία που κόβουν την ανάσα

Στην αγορά της πολυτελούς υπαίθριας φιλοξενίας μπαίνει η Marriott International
Share Copy Link
RE+D magazine
13.12.2024

Στην αγορά της υπαίθριας φιλοξενίας μπαίνει η Marriott International εξαγοράζοντας την Postcard Cabins

Η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει το χαρτοφυλάκιο της startup με 1.200 μικροσκοπικές καμπίνες στις ΗΠΑ για να βοηθήσει στη δημιουργία μιας μάρκας φιλοξενίας που θα επικεντρώνεται στα ταξίδια στη φύση και στην υπαίθρια αναψυχή.

«Βλέπουμε αυξανόμενο ενδιαφέρον για ταξίδια που καθηλώνουν στη φύση», δήλωσε ο Leeny Oberg, οικονομικός διευθυντής και εκτελεστικός αντιπρόεδρος ανάπτυξης της Marriott. Η επέκταση θα προσφέρει «περισσότερα καταλύματα και εμπειρίες σε προορισμούς που προκαλούν δέος» τόσο για φανατικούς φυσιολάτρες όσο και για άτομα που είναι καινούργια στην υπαίθρια αναψυχή.

Η Postcard Cabins, παλαιότερα γνωστή ως Getaway, γνώρισε ταχεία ανάπτυξη από την ίδρυσή της το 2015. Ο Jon Staff, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος, δημιούργησε το Postcard Cabins για πρώτη φορά με το όνομα Getaway. Οι καμπίνες 13 περίπου τμ της μάρκας βρίσκονται σε απόσταση δύο ωρών από τις μεγάλες πόλεις και έχουν θέμα την αποσύνδεση. Πιο πρόσφατα εισήγαγε πωλήσεις ομάδων καμπίνας για την υποστήριξη οικογενειακών συγκεντρώσεων και καταφύγια ευεξίας.

Η Marriott ανακοίνωσε επίσης την Πέμπτη ότι θα συνάψει μια μακροπρόθεσμη συμφωνία άδειας χρήσης με την Trailborn, η οποία προσφέρει διαμονή σε επαγγελματικά καταλύματα κοντά σε εθνικά πάρκα και εξωτερικούς προορισμούς των ΗΠΑ, όπως το Εθνικό Πάρκο Rocky Mountain και το Grand Canyon.

Η συμφωνία θα προσθέσει 559 δωμάτια ξενοδοχείου στο σύστημα της Marriott. Το Trailborn σχεδιάζει επιπλέον τοποθεσίες στην παραλία Wrightsville, στη Βόρεια Καρολίνα και στο Mendocino, στην Καλιφόρνια.

Η Marriott με έδρα το Bethesda του Μέριλαντ σχεδιάζει να ενσωματώσει και τις δύο επωνυμίες σε μια νέα συλλογή εστιασμένη στην ύπαιθρο που θα κυκλοφορήσει το 2025. Η συλλογή θα απευθύνεται σε ταξιδιώτες που αναζητούν εμπειρίες στη φύση χωρίς να θυσιάζουν τις ανέσεις.

Ένα στοίχημα στην ύπαιθρο

Οι κινήσεις σηματοδοτούν την αναγνώριση της Marriott για τις μεταβαλλόμενες ταξιδιωτικές προτιμήσεις, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν όλο και περισσότερο υπαίθριες εμπειρίες διατηρώντας παράλληλα την πρόσβαση στις σύγχρονες ανέσεις. 

Η Marriott προγραμματίζει να ενσωματώσει τα χαρτοφυλάκια της Postcard Cabins και της Trailborn στα συστήματα κρατήσεων και στο πρόγραμμα επιβράβευσης κάποια στιγμή τον επόμενο χρόνο.

Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Σεπτέμβριο  ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Marriott, Anthony Capuano, είχε δηλώσει ότι η Marriott είχε αρχίσει να δημιουργεί τα πρώτα κάμπιγκ σαφάρι με σκηνές στο Masai Mara στην Κένυα, με το εμπορικό σήμα JW.