Οπως είπε το ποσό αυτό αφορούσε σε υποχρεώσεις της κατασκευαστικές οι οποίες έπρεπε να "κλείσουν" με σκοπό να προχωρήσει η εταιρεία την δραστηρίοτητα της. Σύμφωνα με τον κ. Εξάρχου το "κενό" αυτό δημιουργήθηκε τους τελευταίους έξι μήνες στους οποίους είχε επιτευχθεί η συμφωνία μεταξύ των δυο ομίλων αλλά δεν είχε εγκριθεί ακόμη το deal από την Επιτροπή Ανταγωνισμού.
Μάλιστα, απαντώντας σε σχετική ερώτηση υποστήριξε πως δεν συντρέχει λόγος για Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου της Intrakat, για το επόμενο διάστημα.
Σχολιάζοντας το έργο που έχει αναλάβει η εταιρεία για το Μετρό Θεσσαλονίκης ο κ. Εξάρχου υπογράμμισε πως τον Νομβριο θα "κόβονται εισιτήριο" αφού το έργο οδεύει προς την ολοκλήρωσή του. Οπως πως το έργο έχει ολοκληρωθεί κατασκευαστικά και πλέον είναι στο στάδιο εγκατάστασης των ηλεκτρομηχανολογικών. "Κάναμε τις παραγγελίες των Η/Μ, πληρώσαμε και τώρα περνάμε στο στάδιο της εγκατάστασης" είπε ο ίδιος.
Για το κομμάτι των ΑΠΕ σημείωσε ότι υπάρχουν πολλά έργα στην Ελλάδα που πωλούνται σε υψηλές τιμές που δεν έχουν λογική και εκτίμησε ότι κάποια στιγμή οι τιμές θα πέσουν, γιατί δεν θα μπορούν να πουλήσουν. Επισήμανε ότι χρειάζεται ένα ξεκαθάρισμα στην αγορά των ΑΠΕ, που μπορεί να γίνει με δύο τρόπους, είτε σταδιακά, καθώς θα πέσουν οι τιμές επειδή δεν θα μπορούν τα έργα να πουληθούν φθηνά, είτε με έναν νόμο που θα οδηγήσει σε ξεκαθάρισμα στα έργα αυτά.