Σύμφωνα με την ανακοίνωση, αντίθετη πορεία ακολούθησαν οι εξαγωγές, συνεχίζοντας την πτωτική τους πορεία που ξεκίνησε από το 2023.
Οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων στην εγχώρια αγορά κατέγραψαν αύξηση 2,8% και ανήλθαν σε 2,58 δισ. ευρώ από 2,5 δισ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2023.
Το α΄ τρίμηνο του έτους οι λιανικές πωλήσεις κατέγραψαν άνοδο 3,6%, στο β΄ τρίμηνο η αύξηση ανήλθε σε 4,5%, ενώ στο τρίτο τρίμηνο περιορίστηκε σε 0,8%.
Αντίθετη ήταν η πορεία των εξαγωγών ένδυσης που συνέχισαν την πτωτική τους πορεία λόγω της συνεχιζόμενης μειωμένης ζήτησης στις διεθνείς αγορές. Η συνολική αξία των εξαγωγών της αλυσίδας ένδυσης - κλωστοϋφαντουργίας στο εννεάμηνο του 2024 ανήλθε σε 1,23 δισ. ευρώ έναντι 1,43 δισ. ευρώ το 2023, μειωμένες κατά 14,4%.
Οι εξαγωγές ενδυμάτων παρουσίασαν μείωση 13,6%, της κλωστοϋφαντουργίας μείωση 19,8% και του βαμβακιού μείωση 9,7%.
Πτώση κατέγραψαν επίσης και οι εισαγωγές σε ποσοστό 5%. Για το σύνολο της αλυσίδας ένδυσης - κλωστοϋφαντουργίας ανήλθαν σε αξία σε 2,45 δισ. ευρώ το 2024, έναντι 2,57 δισ. ευρώ το εννεάμηνο του 2023.
Η μείωση των εισαγωγών στην ένδυση ανήλθε σε 2% και στην κλωστοϋφαντουργίας σε 13%.