Τα καθαρά κέρδη, μετά από φόρους, ανήλθαν σε 1,505 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 1,609 εκατ. ευρώ το 2020.
Οι πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 19,83% στη χρήση του 2021 και ανήλθαν σε 25,85 εκατ. ευρώ έναντι 21,57 εκατ. ευρώ το 2020. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) της εταιρείας διαμορφώθηκαν σε 4,65 εκατ. ευρώ έναντι 3,59 εκατ. ευρώ το 2020, αυξημένα κατά 29,51%. Τα κέρδη προ φόρων και τόκων (ΕΒΙΤ) ανήλθαν σε 2,32 εκατ. ευρώ έναντι 1,08 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 114,11%. Τα αποτελέσματα προ φόρων της χρήσης διαμορφώθηκαν σε κέρδη 1,8 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 1,24 εκατ. ευρώ το 2020.
Σε επίπεδο Ομίλου, οι πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση της τάξης του 21,34% έναντι του 2020 και διαμορφώθηκαν σε 28,24 εκατ. ευρώ ενώ καταγράφηκε λειτουργικό κέρδος εκμετάλλευσης 2,54 εκατ. ευρώ έναντι 763.734 ευρώ το 2020. Τα ενοποιημένα αποτελέσματα προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε κέρδη 5,73 εκατ. ευρώ έναντι 4,29 εκατ. ευρώ το 2020, σημειώνοντας αύξηση 33,54%. Τα καθαρά κέρδη, μετά από φόρους του Ομίλου ανήλθαν σε 1,76 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 1,77 εκατ. ευρώ το 2020.
Κατά γεωγραφική περιοχή, οι πωλήσεις λιανικής σημείωσαν αύξηση 18,21% στην Ελλάδα για τη χρήση του 2021 και 41,61% συγκεντρωτικά για τις υπόλοιπες χώρες των Βαλκανίων. Αντίστοιχα το αποτέλεσμα εκμετάλλευσης διαμορφώθηκε σε 2,57 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα σημειώνοντας αύξηση 146,15% σε σχέση με το 2020.
Σχετικά με την απόδοση του εργοστασίου παραγωγής υδροηλεκτρικής ενέργειας» στο Κεράσοβο Ιωαννίνων, κατά τη διάρκεια του 2021 σημειώθηκε αύξηση της παραγωγής κατά 54% σε σχέση με το 2020.
Για το 2022 οι πωλήσεις λιανικής της εταιρείας για το πρώτο τρίμηνο κινήθηκαν ανοδικά, σημειώνοντας αύξηση 20% σε σχέση με το 2021.
Στόχος για το 2022 αναφορικά με τον εμπορικό κλάδο είναι η αποτελεσματική διαχείριση του δικτύου φυσικών καταστημάτων με την επαναξιολόγηση σημείων πώλησης και την ανακαίνιση παλαιότερων, η θωράκιση της ρευστότητας καθώς και η αποτελεσματική διαχείριση των λειτουργικών εξόδων και του μικτού περιθωρίου κέρδους που δέχεται πιέσεις εξαιτίας της αύξησης του κόστους των πρώτων υλών. Βασική στρατηγική παραμένει και για το τρέχον έτος η επένδυση στο ψηφιακό αποτύπωμα, συνδυάζοντας το ηλεκτρονικό κατάστημα και την αναβάθμισή του με την αξιοποίηση τεχνολογιών στο φυσικό «παραδοσιακό» χώρο, προκειμένου να προσφέρει στον καταναλωτή μια omnichannel εμπειρία.
Η σημαντική ακίνητη περιουσία που διαθέτει η εταιρεία αποτελεί μια σταθερή πηγή εσόδων, αφού πλέον διαθέτει δύο επενδυτικά ακίνητα επί της οδού Ερμού, τα οποία είναι μισθωμένα και λειτουργούν το ένα ως κατάστημα Zara και το άλλο ως Adidas.
To Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας θα προτείνει στην ετήσια γενική συνέλευση των μετόχων της εταιρείας τη διανομή μερίσματος συνολικού ποσού 956.261,23 ευρώ ήτοι 0,024 ευρώ ανά μετοχή από τα κέρδη του 2021.