Η εταιρεία, η οποία συγκαταλέγεται στις μεγαλύτερες αλυσίδες φιλοξενίας παγκοσμίως, αξιοποιεί την εκρηκτική ζήτηση για ταξίδια, την εσωτερική κινητικότητα και τις επενδύσεις στον τουρισμό για να ενισχύσει το χαρτοφυλάκιό της σε δύο από τις πιο ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές. Η κινεζική αγορά αποτελεί έναν κρίσιμο «στυλοβάτη» για το brand χάρη στις τεράστιες πληθυσμιακές ροές, την άνθηση του εγχώριου τουρισμού και τις μεγάλες επενδύσεις σε νέες πόλεις και υποδομές.
Η Radisson προχωρά σε συνεχή ανοίγματα νέων ξενοδοχείων σε δευτερογενείς και τριτογενείς πόλεις που γνωρίζουν ισχυρή οικονομική ανάπτυξη, πολλαπλές συνεργασίες με τοπικούς developers, οι οποίοι αναζητούν διεθνή brands με σταθερή αναγνωρισιμότητα και εμπλουτισμό χαρτοφυλακίου με midscale και upscale concepts, τα οποία ανταποκρίνονται στη μεσαία κινεζική τάξη που ταξιδεύει ολοένα και περισσότερο.
Οπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Radisson αξιοποιεί επίσης την ισχύ του ψηφιακού οικοσυστήματος της Κίνας – από πληρωμές μέσω κινητού έως εφαρμογές κρατήσεων – ώστε να προσελκύσει νεότερους ταξιδιώτες.
Ινδία: Η επόμενη μεγάλη «μηχανή» φιλοξενίας
Η Ινδία αποτελεί σήμερα μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές φιλοξενίας παγκοσμίως. Ο ξενοδοχειακός όμιλος έχει ήδη ισχυρό αποτύπωμα στη χώρα, αναπτύσσει, νέα ξενοδοχεία σε πόλεις δεύτερης και τρίτης κατηγορίας, όπου η ζήτηση για business και leisure ταξίδια αυξάνεται ταχέως, ενώ παράλληλα συνεργάζεται με εξειδικευμένα brands σε lifestyle, resort και οικογενειακά concepts με τοπικές εταιρίες αξιοποίησης ακινήτων για ταχύτερη ανάπτυξη και μεγαλύτερο έλεγχο.
Οπως λένε οι παράγοντες της αγοράς η ραγδαία επέκταση της μεσαίας τάξης, η άνοδος των εισοδημάτων και οι αυξανόμενες αεροπορικές συνδέσεις καθιστούν την Ινδία κομβική αγορά για την πολυεθνική αλυσίδα. Η Radisson επιδιώκει να ισχυροποιήσει όλα τα brand της, από οικονομικά έως και luxury και lifestyle προτάσεις, ώστε να απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό.
Η στρατηγική της στην Ασία-Ειρηνικό περιλαμβάνει:
- Εξατομικευμένα προϊόντα για κάθε αγορά, με έμφαση στη σχεδίαση και στη βιωσιμότητα
- Αναβάθμιση του loyalty προγράμματος για μεγαλύτερη διασύνδεση με Ασιάτες ταξιδιώτες
- Επενδύσεις στην τεχνολογία, τόσο για καλύτερη εμπειρία πελάτη όσο και για αποδοτικότερη λειτουργία των ξενοδοχείων
- Ένας από τους πιο ανταγωνιστικούς παίκτες στην περιοχή
Η Ασία-Ειρηνικός αναμένεται να αποτελέσει τον ισχυρότερο μοχλό ανάπτυξης της παγκόσμιας ξενοδοχειακής βιομηχανίας τα επόμενα δέκα χρόνια, και η Radisson δείχνει αποφασισμένη να κατακτήσει κεντρικό ρόλο.