Με "προίκα" το Smart Park η είσοδος της Trade Estates στο ΧΑ
Με "προίκα" το Smart Park η είσοδος της Trade Estates στο ΧΑ

Με "προίκα" το Smart Park η είσοδος της Trade Estates στο ΧΑ

Το ενδιαφέρον του ομίλου επικεντρώνεται και στα μεγάλα καταστήματα για την ανάπτυξη του ΙΚΕΑ.
Ειρήνη Θεοφανίδου
08.09.2023

Για τις αποκλειστικές συνομιλίες της Trade Estates με την REDS για το Smart Park μίλησε μεταξύ άλλων ο Πρόεδρος του Ομίλου Fourlis Βασίλης Φουρλής σε τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές της αγοράς.

Οπως είπε "υπάρχει αισιοδοξία για την κατάληξη των διαπραγματεύσεων" ίσως και πριν την είσοδο της ΑΕΕΑΠ στο Χρηματιστήριο Αθηνών τον Οκτώβριο. Σύμφωνα με τον ίδιο το επόμενο διάστημα αναμένεται το Ενημερωτικό Δελτίο για τη δημόσια εγγραφή. Σύμφωνα με τον οικονομικό διευθυντή του ομίλου Γιώργο Αλεβίζο "η ΙΡΟ πρέπει να στεφθεί με απόλυτη επιτυχία" με επόμενο "σταθμό" την απόσχιση της ΑΕΕΑΠ από την Fourlis.

"Μαγνήτης" τα μεγάλα καταστήματα

Μιλώντας για τα καταστήματα ΙΚΕΑ ο επικεφαλής του ομίλου δήλωσε ότι αν και τα τελευταία χρόνια "μπήκαν" στην αγορά μικρά καταστήματα εντός του αστικού ιστού, η μεγαλύτερη κερδοφορία προέρχεται από τα μεγάλα καταστήματα (full size) δηλαδή με εκμισθώσιμη επιφάνεια άνω των 6.000 τ.μ. 

«Το ενδιαφέρον μας αυτή τη στιγμή επικεντρώνεται σε μεγάλα καταστήματα που δημιουργεί ο όμιλος σε Πάτρα, Κρήτη και Νότια Ελλάδα. Αυτά τα καταστήματα είναι που φέρνουν μεγαλύτερη κερδοφορία για εμάς» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Φουρλής.

Σύμφωνα με το επενδυτικό πλάνο της εισηγμένης για logistics και τα Top Parks που αναπτύσσει η εταιρεία ακινήτων, το χαρτοφυλάκιό της αναμένεται να φτάσει τα €700 εκατ. μέχρι το 2027 με την μεικτή εκμισθώσιμη επιφάνεια να αυξάνεται σε 500.000 τ.μ από 250.000 τ.μ που είναι σήμερα.

Τέλος, σχολιάζοντας την "κίνηση" στην αγορά του λιανεμπορίου αλλά και τις τιμές των προϊόντων ο κ. Φουρλής είπε πως «η αγορά ανεβάζει ρυθμού και πάλι μετά την κρίση, όπου ήταν στάσιμη κοντά στο 17%, με ώθηση από την αύξηση του ΑΕΠ και την άνοδο του τουρισμού». Αναφορικά με τις τιμές δήλωσε πως στα επόμενα δύο με τρία χρόνια θα υπάρχουν πιο ανταγωνιστικές τιμές για τους Έλληνες καταναλωτές.