Η εξαγορά γίνεται με επενδυτικά κεφάλαια που κινητοποίησε η Monterock International από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Η συνολική επένδυση σύμφωνα με πληροφορίες ανήλθε 19 εκατ. ευρώ, ενώ συνολικά θα ξεπεράσει τα 30 εκατ. ευρώ με το κόστος επεμβάσεων στο ξενοδοχείο.
Στην Monterock International συμμετέχει και ο Έλληνας επιχειρηματίας Π. Στάθης και κεφάλαια από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα σε συνεργασία με την Investment Corporation of Dubai – ICD.
Κομβικό ρόλο στην επίτευξη της συμφωνίας διαδραμάτισε η NOISIS – Σύμβουλοι Ανάπτυξης A.E. μία από τις μεγαλύτερες συμβουλευτικές επιχειρήσεις στην χώρα. Σε συνέχεια όσων συμφωνήθηκαν, η NOISIS αναλαμβάνει τον στρατηγικό ρόλο του συμβούλου για την Ελλάδα για λογαριασμό της Monterock International με σκοπό την ανάπτυξη των νέων μονάδων της Οne&Οnly και της Aman στην Ελλάδα καθώς και των λοιπών σημαντικών επενδυτικών πλάνων που σχεδιάζουν να υλοποιήσουν στην Ελλάδα.
Η Monterock International είναι ένα Private Equity Fund με παρουσία, σήμερα, σε 16 χώρες και επενδύσεις στον χώρο των Media, του Hospitality, του Real Estate, των Τραπεζών, της Ψυχαγωγίας, της Βιομηχανικής Τεχνολογίας και Παραγωγής και της Πράσινης Ενέργειας.
Έχει δημιουργήσει το Aman Sveti Stefan στο Μαυροβούνιο, το Aman Canal Grande στην Βενετία, ετοιμάζει το Aman στην Νέα Υόρκη καθώς και 2 νέα One & Only Resorts. Επίσης συμμετέχει στο Nammos Dubai, καθώς και στην ανάπτυξη του brand Nammos σε άλλες χώρες.
Η Νotion–Ανάπτυξη Ακινήτων Α.Ε. είναι μια εταιρία που εξειδικεύεται στην ανάπτυξη, αξιοποίηση και διαχείριση ακινήτων καθώς επίσης στην παροχή υπηρεσιών που σχετίζονται με τα εν λόγω αντικείμενα, όπως εκτιμήσεις αξίας ακινήτων, μελέτες & διαδικασίες βέλτιστης αξιοποίησης, διοίκηση κατασκευαστικών έργων κλπ.
Η ολοκλήρωση της συμφωνίας δίνει την δυνατότητα στην Notion Α.Ε. να αναπτύξει τα νέα επιχειρηματικά της πλάνα στους τομείς του τουρισμού, του real estate και της ενέργειας.
Σημειώνεται ότι το “Kensho Boutique Hotels & Villas” είναι το ελληνικό luxury brand που έθεσε διεθνώς τα νέα δεδομένα στον χώρο των boutique hotels και καθιέρωσε την Μύκονο σαν προορισμό υψηλής αισθητικής και απαράμιλλης παροχής υπηρεσιών έχοντας στην ομπρέλα του το ‘’Κensho Ornos Beach’’ 35 δωματίων που ολοκληρώθηκε το 2016 στη Μύκονο κι έχει βραβευθεί ως το καλύτερο boutique ξενοδοχείο στον κόσμο καθώς επίσης και το πολυβραβευμένο ‘’Kensho Psarrou’’ που άνοιξε το 2018 και πλέον αποτελείται από 31 ξεχωριστές σουίτες και δύο βίλλες μοναδικής αισθητικής 4 & 5 δωματίων αντίστοιχα.