Οι πεντάωρες ζωντανές εκπομπές αγορών στην Κίνα, που μεταδίδονται εβδομαδιαία στο Douyin, τον κινεζικό αδελφό ιστότοπο του TikTok, έχουν βοηθήσει στην ενίσχυση των πωλήσεων της Zara από τότε που ξεκίνησαν τον Νοέμβριο.
Στην εκπομπή της Zara στο Douyin μοντέλα που φορούν φορέματα της εταιρείας, δοκιμάζουν παπούτσια και κοσμήματα. Η εκπομπή περιλαμβάνει σκηνές πασαρέλας και πλάνα μακιγιάζ στα «παρασκήνια».
Στην Κίνα μια ομάδα 70 ατόμων εργάζεται για τη ζωντανή εκπομπή, η οποία μεταδίδεται από έναν χώρο 1.000 τετραγωνικών μέτρων στη Σαγκάη, αλλάζοντας γωνίες μεταξύ επτά καμερών.
Κατά μέσο όρο, προσελκύει περίπου 800.000 μοναδικούς θεατές ανά εκπομπή. «Η livestream προσέγγιση της Zara δημιούργησε σημαντική αναγνωρισιμότητα της μάρκας στην Κίνα», δήλωσε η αναλύτρια της EDITED Krista Corrigan.
Η Zara ξεπούλησε τα περισσότερα μεγέθη σε 50% περισσότερα προϊόντα στην Κίνα τους πρώτους τρεις μήνες του τρέχοντος έτους από ό,τι την ίδια περίοδο του 2023, σύμφωνα με τα στοιχεία της EDITED.
Η ζωντανή μετάδοση επιτρέπει στο όμιλο να προσεγγίσει τους αγοραστές, ακόμη και όταν η φυσική του παρουσία στην Κίνα έχει συρρικνωθεί από 570 καταστήματα το 2019 σε μόλις 192 στις 31 Ιανουαρίου του 2024.
Στην Ευρώπη και την Αμερική οι εκπομπές θα είναι μικρότερες από εκείνες στο Douyin, με διάρκεια 45 λεπτά έως μία ώρα, αλλά οι θεατές θα μπορούν να αντιδρούν σε πραγματικό χρόνο με ερωτήσεις, σχόλια και emojis.