Οπως αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης του ΟΛΘ η εκλογική περίοδος εκτιμάται ότι ενδέχεται να «πάει πίσω» την όλη διαδικασία και άρα και το πολυαναμενόμενο project, το οποίο θα επιτρέψει να κάνουν την εμφάνισή τους στα νερά του Θερμαϊκού μεγαλύτερα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τα λεγόμενα «Ultra Large Container Vessels».
Σύμφωνα με την διοίκηση προαπαιτούμενο για την υπογραφή της σύμβασης και την εγκατάσταση του ανάδοχου (προσωρινός ανάδοχος είχε αναδειχθεί το σχήμα MYTILINEOS SA - ROVER MARITIME SL - HDK SA), πρέπει πρώτα να ολοκληρωθούν μια σειρά από διαδικασίες που βρίσκονται σε εξέλιξη:
στην παρούσα φάση ολοκληρώθηκε και βρίσκεται υπό διαβούλευση η Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ) για το έργο, υποχρέωση που απορρέει από τις αποφάσεις 546 και 547 του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) και είχε ως έναυσμα και αφετηρία τις προγραμματισμένες επενδύσεις στον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς.
Θα πρέπει ν' ακολουθήσει η τελική γνωμοδότηση επί της ΣΜΠΕ από την Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ) και η διαδικασία θα ολοκληρωθεί με την έκδοση του σχετικού Προεδρικού Διατάγματος και την αποστολή του προς έγκριση στο ΣτΕ. «Στο διάστημα των εκλογών, τουλάχιστον μέχρι τις 2 Ιουλίου, δεν μπορεί να γίνει κάτι, και μετά ακολουθεί το καλοκαίρι, οπότε πάμε για μετά τον Σεπτέμβρη» είπε χαρακτηριστικά ο διευθύνων του Οργανισμού κ. Λιάγκος.
Η Γενική Συνέλευση της εταιρείας μεταξύ άλλων θεμάτων ενέκρινε και τη διανομή μερίσματος 1,45 ευρώ/ μετοχή (καθαρό 1,37 ευρώ/μετοχή), με ημερομηνία αποκοπής την 11η Μαΐου και καταβολής τη 17η του μηνός.