Οι υπεύθυνοι με επικεφαλής τον αντιπρόσωπο της εταιρείας συμβούλων Τουρισμού Δήμων MTC Group, Κώστα Σκαγιά διερευνήσαν το νέο τοπίο που διαμορφώνεται στον τουριστικό χάρτη στη μετά Covid-19 εποχή, προωθώντας παράλληλα την αυθεντικότητα των ελληνικών προορισμών και τις αξιόπιστες και υψηλού επιπέδου επιχειρήσεις - μέλη του, στους χιλιάδες επισκέπτες της έκθεσης, εκ των οποίων ένα σημαντικό ποσοστό αποτελεί τουριστικούς buyers από όλη την υφήλιο.
Ιδιαίτερη έμφαση, όπως κάθε χρόνο, θα δοθεί στην προσέλκυση επισκεπτών υψηλού εισοδηματικού προφίλ και τουριστικών αγοραστών πολυτελούς τουρισμού.
Για την πληροφόρησή τους, θα χρησιμοποιηθεί το διαδραστικό έντυπο υλικό καθώς και οι ψηφιακές εφαρμογές, σχεδιασμένες από ομάδα ειδικών στις σύγχρονες τεχνολογίες και στον τουρισμό από Λονδίνο, Νέα Υόρκη και την ομάδα Mykonos Promo της MTC Group, σύμφωνα με την ανακοίνωση.