Σύμφωνα με την εταιρεία από τις 8 Οκτωβρίου 2024, οι επιβάτες θα μπορούν να αγοράζουν εισιτήρια μέσω της νέας πλατφόρμας , η οποία προσφέρει αναβαθμισμένες υπηρεσίες, νέα γραφικά και λειτουργίες, όλα μέσα από μια απλή διαδικασία εγγραφής.
Οι εγγεγραμμένοι χρήστες της νέας εμπορικής πλατφόρμας (HT New Platform) θα έχουν τη δυνατότητα να διαχειρίζονται τα ταξίδια τους άμεσα, χωρίς την ανάγκη φυσικής παρουσίας στα εκδοτήρια της εταιρείας.
Ειδικότερα, οι επιβάτες πλέον θα μπορούν:
- να μεταβάλλουν το εισιτήριό τους επιλέγοντας άλλο δρομολόγιο ίδιας διαδρομής σε άλλη ημερομηνία και ώρα, χωρίς χρέωση
- να αλλάξουν το εισιτήριό τους, με πληρωμή ή επιστροφή της διαφοράς τιμής του νέου εισιτηρίου που θα εκδώσουν
- να ακυρώσουν το εισιτήριο ή την κάρτα τους με την επιστροφή του αντιτίμου, σύμφωνα με τον τρόπο αγοράς
- να λάβουν αποζημίωση από καθυστέρηση δρομολογίου
Η νέα εμπορική πλατφόρμα αποτελεί μια «πράσινη» λύση, καθώς όλα τα εισιτήρια εκδίδονται πλέον ψηφιακά , προσφέροντας παράλληλα μια νέα εμπειρία στον επιβάτη.
Πλέον, οι επιβάτες θα απoλαμβάνουν την ίδια εμπειρία μέσα από όλα τα κανάλια αγοράς εισιτηρίων (γκισέ, διαδίκτυο, mobile apps). Ταυτόχρονα ενισχύεται η ασφάλεια των συναλλαγών με την υιοθέτηση προτύπων ηλεκτρονικού εισιτηρίου, που θωρακίζουν τα συστήματα έναντι του κινδύνου ηλεκτρονικής απάτης. Η νέα εμπορική πλατφόρμα διασφαλίζει επίσης τη δυνατότητα διαλειτουργικότητας με άλλες πλατφόρμες έκδοσης εισιτηρίων, καθώς θα εξελίσσονται σε ενιαίο περιβάλλον.