Στο επίκεντρο βρίσκεται ο διορισμός της Tamara Lohan ως Global Brand Leader – Luxury σε προσωρινή βάση. Η Lohan, συνιδρύτρια της πλατφόρμας Mr & Mrs Smith — που αποκτήθηκε από τη Hyatt το 2023 — φέρνει περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στον χώρο της υψηλής αισθητικής, του boutique luxury και της εξατομικευμένης ταξιδιωτικής εμπειρίας.
Ο πρόεδρος και CEO της Hyatt, Mark Hoplamazian, υπογράμμισε ότι η εταιρεία «επιταχύνει τη δυναμική της στην πολυτέλεια», χάρη στη στρατηγική ανάπτυξης που βασίζεται σε δεδομένα και στη διαρκή στόχευση σε εμπειρίες που αγγίζουν τους ταξιδιώτες. «Η Tamara διαθέτει παγκόσμια εξειδίκευση στο luxury και θα ενισχύσει την ικανότητά μας να διαφοροποιούμε τα brands μας και να αναπτυσσόμαστε με σκοπό στις αγορές που έχουν μεγαλύτερη αξία για τους επισκέπτες και τους συνεργάτες μας», δήλωσε ο ίδιος στο ILTM.
Η ίδια η Lohan σημείωσε ότι η Hyatt «τιμά την ανεξαρτησία, την ακεραιότητα του design και την τέχνη της πολυτέλειας», εκφράζοντας ενθουσιασμό για τη διαμόρφωση του μέλλοντος των luxury brands της εταιρείας και την ανάπτυξη πιο προσωπικών, εμπειρικών ταξιδιών για τους επισκέπτες.
Ισχυρή διεθνής επέκταση το 2026
Με σχεδόν 125 πολυτελή ξενοδοχεία και περισσότερα από 21.000 δωμάτια σε όλο τον κόσμο, η Hyatt ενισχύει περαιτέρω την παρουσία της σε premium προορισμούς. Πιο συγκεκριμένα, το α' τρίμηνο του 2026 αναμένεται το άνοιγμα του Miraval The Red Sea στη Σαουδική Αραβία – του πρώτου resort του brand εκτός ΗΠΑ. Το συγκρότημα, μόνο για ενήλικες, θα περιλαμβάνει 180 δωμάτια και σουίτες, ολοκληρωμένα προγράμματα ευεξίας και ένα από τα μεγαλύτερα spa της περιοχής.
Παράλληλα, το 2026 φέρνει ανακαινίσεις και λειτουργία νέων ξενοδοχείων στα πιο αναγνωρισμένα luxury brands του ομίλου:
Park Hyatt: επαναλειτουργία του Park Hyatt Tokyo και νέα ξενοδοχεία σε Cabo del Sol, Cancun, Mexico City, Vancouver και Phu Quoc.
Alila: ενίσχυση της παρουσίας στο Μεξικό με το Alila Mayakoba, που φέρνει την ιδιαίτερη φιλοσοφία του brand στη Riviera Maya.
The Unbound Collection by Hyatt: επέκταση στην Ευρώπη με το Kennedy 89 στη Φρανκφούρτη.
Συνολικά, η Hyatt διαθέτει περισσότερα από 170 ξενοδοχεία υπό ανάπτυξη, αντιπροσωπεύοντας πάνω από 141.000 δωμάτια, ένα από τα ισχυρότερα pipelines πολυτελείας διεθνώς. Οπως δήλωσαν τα στελέχη του ξενοδοχειακού ομίλου η παγκόσμια ζήτηση για εμπειρίες ευεξίας και εξατομικευμένο ταξίδι συνεχίζει να αυξάνεται, με σχεδόν το 50% των ταξιδιωτών να ορίζει πλέον την πολυτέλεια ως βαθιά προσωπική εμπειρία. Η Hyatt επενδύει στρατηγικά σε αυτή τη μετατόπιση, τοποθετώντας τα νέα της openings στο σταυροδρόμι ευεξίας, design και εμπειρικότητας.
Ο Marc Jacheet, Group President EAME, χαρακτήρισε το ILTM Cannes «καταλύτη για το 2026», σημειώνοντας πως η διεθνής πρεμιέρα της Miraval στο Ερυθρά Θάλασσα σηματοδοτεί «μία νέα εποχή για το luxury portfolio της Hyatt», με την εταιρεία να θέτει νέα πρότυπα φιλοξενίας στις αγορές της Ευρώπης, Αφρικής και Μέσης Ανατολής.