Ο ίδιος επεσήμανε ότι "πρόκειται για μία νέα χάραξη σε έναν νέο ΒΟΑΚ που έχει εξαιρετικά υψηλό κατασκευαστικό κόστος με πολλά χιλιόμετρα υπόγειων έργων και μεγάλες τεχνικές δυσκολίες".
Σχετικά με τον οδικό άξονα που συνδέει το αεροδρόμιο Καστελίου με τον ΒΟΑΚ, μήκους 18 χιλιομέτρων, ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι γίνεται τροποποίηση στην περιοχή της ρωμαϊκής υδατογέφυρας, σύμφωνα με τα όσα υπαγόρευσαν οι υπηρεσίες του υπουργείου Πολιτισμού. Η νέα μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων θα κατατεθεί σύντομα στο υπουργείο Περιβάλλοντος.