Οι νέες ταξιδιωτικές συνήθειες των Ελλήνων
Οι νέες ταξιδιωτικές συνήθειες των Ελλήνων

Οι νέες ταξιδιωτικές συνήθειες των Ελλήνων

Share Copy Link
RE+D magazine
25.06.2025

Τα ταξίδια των Ελλήνων αποκτούν νέα χαρακτηριστικά τα τελευταία χρόνια, με σαφή στροφή σε μακρινούς, πολιτιστικά πλούσιους και αυθεντικούς προορισμούς εκτός Ευρώπης.

 Η αυξημένη κινητικότητα προς περιοχές όπως η Ασία, η Αφρική και η Λατινική Αμερική επαναπροσδιορίζει τις ανάγκες του σύγχρονου Έλληνα ταξιδιώτη και, κατ’ επέκταση, των τουριστικών επιχειρήσεων που τον εξυπηρετούν. 

Σύμφωνα με την Παγκόσμια Έκθεση της Revolut για τις Ταξιδιωτικές Δαπάνες, οι Έλληνες στρέφονται ολοένα και περισσότερο σε μη παραδοσιακούς προορισμούς. Το 2024, κορυφαίες επιλογές ήταν η Ιαπωνία, η Νότια Κορέα και το Βιετνάμ, με ετήσια αύξηση άνω του 40% στις ταξιδιωτικές δαπάνες για αυτές τις χώρες. Επίσης, προορισμοί όπως το Μαρόκο και η Αίγυπτος προσελκύουν ταξιδιώτες με πιο περιορισμένο προϋπολογισμό, που επιδιώκουν αυθεντικές εμπειρίες.

Αξιοσημείωτο είναι πως η ηλικιακή ομάδα 25–34 ετών οδηγεί αυτή τη νέα τάση, καλύπτοντας το 37% των συνολικών διεθνών δαπανών των Ελλήνων ταξιδιωτών. Πρόκειται για μια γενιά που επιζητά εμπειρίες πέρα από τα συνηθισμένα, δίνει προτεραιότητα στην ευκολία χρήσης των ψηφιακών υπηρεσιών και είναι ανοιχτή στην υιοθέτηση νέων τεχνολογιών για την οργάνωση των ταξιδιών της.

Tα παραπάνω στοιχεία έδωσε στην δημοσιότητα η πλατφόρμα Revolut Business, η οποία μεσω των λογαριασμών πολλαπλών νομισμάτων και τις ανταγωνιστικές ισοτιμίες που διαθέτει, γνώρισε αύξηση 91% στις τουριστικές επιχειρήσεις που την επέλεξαν το πρώτο τρίμηνο του 2025. 

Οι χρήστες μέσω της πλατφόρμας μπορούν να πληρώνουν σε περισσότερα από 25 νομίσματα χωρίς έξοδα συναλλάγματος, να παρακολουθούν τα έξοδά τους σε πραγματικό χρόνο και να διαχειρίζονται τον προϋπολογισμό τους απευθείας από την εφαρμογή.