Η αγορά βρίσκεται εν αναμονή της σχετικής ανακοίνωσης για τις διαπραγματεύσεις, ωστόσο, πληροφορίες αναφέρουν ότι η αγοραπωλησία των μετοχών της Ακτωρ δεν τελεσφόρησε εξαιτίας της Wade Adams η οποία επικαλείται ζητήματα που άπτονται του ισολογισμού της εταιρείας.
Ο "παλαιός" στον κατασκευαστικό κλάδο Δημήτρης Κούτρας, έχοντας συμβάλλει ουσιαστικά στην εξέλιξη της θυγατρικής της Ελλάκτωρ κατά το διάστημα που ήταν επικεφαλής της, φέρεται να επιμένει αναζητώντας ακόμα και άλλον εταίρο για συνεργασία.
Το επόμενο διάστημα μένει να φανεί η πρόθεση του βασικού μετόχου της Ελλάκτωρ, Reggeborgh εν όψει σημαντικών διαγωνισμών και Παραχωρήσεων που βρίσκονται στα σκαριά. Το ενδιαφέρον της αγοράς εντείνεται καθώς αν η Ακτωρ περάσει σε... "ξένα χέρια" τα μερίδια και οι ισορροπίες στον κατασκευαστικό κλάδο θα διαφοροποιηθούν αρκετά.
Εξάλλου ο Όμιλος είναι από τους ιστορικότερους στον χώρο των κατασκευών στην Ελλάδα και ιδιαίτερα καταξιωμένος με δεκάδες μεγάλα βασικά έργα υποδομής. Σημειώνεται ότι μεταξύ των σημαντικών έργων που έχει αναλάβει είναι η λειτουργία και συντήρηση της Ψυττάλειας, έργα στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, το τμήμα του ΒΟΑΚ Νεάπολη - Αγιος Νικόλας (€140 εκατ.), Χερσόνησος - Νεάπολη (€58 εκατ.), η Εθνική Οδός Πάτρα - Πύργος 74,8 χλμ (€105 εκατ.), η επέκταση στη Λεωφ. Κύμης (€103 εκατ.), η λειτουργία και συντήρηση των σταθμών διοδίων στον αυτοκινητόδρομο Εγνατία (€37 εκατ.) και άλλα έργα ΣΔΙΤ.