Σύμφωνα με πληροφορίες υπάρχει έντονο ενδιαφέρον για το διαγωνισμό που θα τρέξει το 2024 αφού ορισμένα εξ αυτών βρίσκονται σε νησιά που προσελκύουν μεγάλες τουριστικές ροές. Τα 22 αεροδρόμια που θα ενταχθούν στο συνολικό πακέτο είναι: Αλεξανδρούπολη, Άραξος, Κάρπαθος, Λήμνος, Ιωάννινα, Μήλος, Νάξος, Πάρος, Ικαρία, Λέρος, Σητεία, Ν. Αγχίαλος, Σκύρος, Σύρος, Αστυπάλαια, Καστελόριζο, Καστοριά, Κάλυμνος, Κάσος, Κύθηρα, Χίος και Κοζάνη.
Το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, σύμφωνα με πηγές του Υπερταμείου βρίσκεται σε φάση ολοκλήρωσης της σύμβασης που θα δοθεί στους τέσσερις που έχουν επιλεγεί. Στα υπόλοιπα αεροδρόμια έχουν επιλεγεί οι σύμβουλοι που θα προχωρήσουν τους διαγωνισμούς σε αντίστοιχη φάση. Υπενθυμίζεται οτι για το διαγωνισμό του Διεθνούς Αερολιμένος Καλαμάτας ο οποίος "τρέχει" από τα μέσα του 2022 τον περασμένο Δεκέμβριο (15 Δεκεμβρίου 2022), το Υπερταμείο παρέλαβε τους Φακέλους Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος από τέσσερις ενδιαφερόμενους επενδυτές για την παραχώρηση του δικαιώματος διοίκησης, διαχείρισης, λειτουργίας, ανάπτυξης, επέκτασης, συντήρησης και εκμετάλλευσης του.
Ενδιαφέρον εκδήλωσαν (με αλφαβητική σειρά) οι:
- ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – GMR Airports Limited (οι Ινδοί εταίροι από το Καστέλι Κρήτης),
- ΜΥΤΙΛHΝΑΙΟΣ Α.Ε.-CORPORATION AMERICA AIRPORTS S.A.,
- Egis Airport Operation – ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – Aéroports de la Cote d’Azur,
- FRAPORT AG – DELTA AIRPORT INVESTMENTS A.E. – ΠΗΛΕΑΣ Α.Ε..
Πρόσφατα ο Δ/νων Σύμβουλος του Υπερταμείου Γρηγόρης Δημητριάδης δήλωσε κατά την διάρκεια των εργασιών του 1ου Growthfund Summit που διοργάνωσε το Υπερταμείο ότι «το Υπερταμείο αλλάζει και πρέπει να το αλλάξουμε. Υπάρχει η πολιτική βούληση από τον πρωθυπουργό, τους υπουργούς Οικονομικών και Επικρατείας, έτσι ώστε αυτή η εταιρεία να μετατραπεί σε ένα μηχανισμό που θα προσφέρει ανάπτυξη και αξία».«Σχετικά με τα αεροδρόμια υπάρχει το know how, υπάρχει ενδιαφέρον από την αγορά. Γι' αυτό τα πάμε και τα 22 μαζί. Το πάμε με ολιστική προσέγγιση για να μην ξεμείνουν αεροδρόμια που δεν θα εκσυγχρονιστουν».