Κατά το πρώτο έτος της λειτουργίας του ο αγωγός λειτούργησε αδιάκοπα επί 365 ημέρες. Ο αγωγός φυσικού αερίου έχει δυνατότητα μεταφοράς 3 δισεκ. κυβικών μέτρων αερίου τον χρόνο (bcm/y), καλύπτοντας περίπου τις μισές ανάγκες εγχώριας κατανάλωσης της Βουλγαρίας, ενώ επιτρέπει και τη μεταφορά αερίου σε άλλες χώρες της περιοχής.
Περισσότεροι από 20 νέοι χρήστες του δικτύου εγγράφηκαν πέρυσι. Με την προσθήκη της υποδομής στο Καρντζάλι, ο IGB προσφέρει ήδη πρόσβαση σε μια νέα πηγή φυσικού αερίου σε τοπικές κοινότητες και επιχειρήσεις, σύμφωνα με τον διαχειριστή του συστήματος.
Το 2023 η ICGB πραγματοποίησε τις πρώτες ετήσιες δημοπρασίες για χωρητικότητα διασύνδεσης, με τις οποίες εξασφαλίστηκε άνω του 80% της δεσμευμένης χωρητικότητας για το νέο έτος αερίου (σ.σ. 1 Οκτωβρίου-30 Σεπτεμβρίου του επόμενου έτους). Εισήχθησαν σχεδόν ετήσιες δημοπρασίες χωρητικότητας για να γίνει εφικτή η συμβολαιοποιημένη δυναμικότητα στο σημείο διασύνδεσης με το ελληνικό δίκτυο μεταφοράς.
Αυτό το στρατηγικής σημασίας βήμα θα επιτρέψει στους εμπορευόμενους να αποκτήσουν πρόσβαση σε ποσότητες φυσικού αερίου από τον τερματικό σταθμό υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) της Αλεξανδρούπολης μόλις τεθεί σε λειτουργία. Αποτιμώντας το αυξανόμενο ενδιαφέρον της αγοράς για αυτήν τη νέα διαδρομή, η ICGB ξεκίνησε μια διαδικασία αύξησης της χωρητικότητας ώστε να επεκτείνει την τεχνική ικανότητα μεταφοράς του αγωγού στα 5 bcm/y. Η δεσμευτική φάση αυτής της διαδικασίας προγραμματίζεται για το καλοκαίρι του 2024, ανέφερε η εταιρεία.
Ο Διασυνδετήριος Αγωγός Ελλάδας-Βουλγαρίας επέτρεψε τις ασφαλείς παραδόσεις φυσικού αερίου στη Μολδαβία και την Ουκρανία μέσω του αγωγού Trans-Balkan, ενδυναμώνοντας την ενεργειακή διασυνδεσιμότητα και τη διαφοροποίηση των πηγών στην Ευρώπη. Προς τον σκοπό αυτόν, η ICGB προωθεί την ιδέα της επέκτασης του Κάθετου Διαδρόμου Φυσικού Αερίου (Ελλάδα, Βουλγαρία, Ρουμανία, Ουγγαρία) προς τη Μολδαβία και την Ουκρανία, με τη στήριξη γειτονικών συστημάτων μεταφοράς.