Πιο συγκεκριμένα, μετά από την απόφαση αυτή το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών νομιμοποιείται να υπογράψει ολιγόμηνη επέκταση της σύμβασης παραχώρησης της Αττικής Οδού με το υφιστάμενο σχήμα των ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – ΑΒΑΞ καθώς η σύμβαση λήγει στις 5 Οκτωβρίου χωρίς να υπάρχουν ακόμη όλες οι προϋποθέσεις για την μεταβίβαση του οδικού άξονα στο νέο παραχωρησιούχο που είναι η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Η νέα 25ετής σύμβαση υπογράφηκε την προηγούμενη βδομάδα ωστόσο υπάρχουν ακόμη εκκρεμότητες για το οικονομικό κλείσιμο της συμφωνίας καθώς επίσης και η κύρωση της σύμβασης από τη Βουλή.
Αξίζει, πάντως, να σημειωθεί ότι οποιαδήποτε νέα πιθανή σύμβαση επέκτασης της Παραχώρησης θα εμπεριέχει και καινούρια δεδομένα, αφού μειώθηκε πρόσφατα το κόμιστρο σε €2,50 από €2,80.