Σύμφωνα με τον ίδιο οι
εργασίες προχωρούν καθημερινά και συγκεκριμένα γίνονται καθαρισμοί,
κατασκευή επιχωμάτων, επεκτάσεις
οχετών, ανακατασκευή Κάτω Διαβάσεων για τη διέλευση τοπικών οδών,
εκσκαφές πλευρικών οδών, κατασκευή τεχνικών έργων, τοίχων αντιστήριξης
και μετακίνηση υφιστάμενων δικτύων ηλεκτρισμού και ύδρευσης,
ασφαλτόστρωση και κατασκευή κεντρικής νησίδας σε συγκεκριμένα
σημεία, κατασκευή Γεφυρών και Διαβάσεων, εκσκαφές ορυγμάτων.
Το πρώτο τμήμα του νέου αυτοκινητόδρομου, μήκους 13χλμ., από το Μιντιλόγλι έως και την Κάτω Αχαΐα, αφορά στη διαπλάτυνση της υφιστάμενης εθνικής οδού. Τα υπόλοιπα 62 χιλιόμετρα είναι κατασκευή σε νέα χάραξη μέσω της κοιλάδας της Ήλιδας.
Οπως ανέφερε η εταιρεία σήμερα απασχολούνται στα τρία εργοτάξια περίπου 700 εργαζόμενοι και χρησιμοποιούνται 470 μηχανήματα. Ο νέος αυτοκινητόδρομος θα έχει όλες τις καινοτομίες, που έχουν αναπτυχθεί στον αυτοκινητόδρομο σε λειτουργία, δηλαδή το τμήμα Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα.