Η επένδυση συνολικού προϋπολογισμού €475 εκατ. αφορά στην δημιουργία υπερπολυτελούς ξενοδοχειακής μονάδας και ενός τουριστικού χωριού στην Πελοπόννησο απέναντι από την νήσο Δοκό, σε έκταση, περίπου 1.750 στρεμ εκ της οποίας τα 1714,17 στρέμματα υπάγονται στον Δήμο Πόρου, στην Περιφερειακή Ενότητα Νήσων της Περιφέρειας Αττικής, ενώ τα υπόλοιπα 40 στρέμματα βρίσκονται, σε απόσταση 700 μέτρων, στην περιοχή Μετόχι του Δήμου Ερμιονίδας στην Περιφερειακή Ενότητα Πελοποννήσου.
Το προτεινόμενο σενάριο της Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ) για το Ειδικό Σχέδιο Χωρικής Ανάπτυξης Στρατηγικών Επενδύσεων (Ε.Σ.Χ.Α.Σ.Ε.) προβλέπει μια σύγχρονη, ήπιας έντασης και υψηλής αισθητικής ανάπτυξη που συνδυάζει τουρισμό, αναψυχή και παραθεριστική κατοίκηση
Η περιοχή μελέτης, μετά την αφαίρεση των δασικών εκτάσεων και των ζωνών των ρεμάτων, διαθέτει περίπου 1.300 στρέμματα καθαρά αξιοποιήσιμης γης στην οποία θα αναπτυχθεί το πολυτελές resort συνολικής επιφανείας περίπου 90.700 τμ.

Η πρόταση οργανώνεται σε δύο μεγάλες ζώνες, με διαφορετικό χαρακτήρα και προορισμό. Η πρώτη αφορά την ανάπτυξη τριών εκτεταμένων παραθεριστικών – τουριστικών χωριών, σχεδιασμένων έτσι ώστε να εντάσσονται αρμονικά στο φυσικό ανάγλυφο και την ταυτότητα του τόπου. Η δεύτερη ζώνη περιλαμβάνει ειδικές τουριστικές εγκαταστάσεις, όπως ένα Σύνθετο Τουριστικό Κατάλυμα, συγκροτήματα πολυτελών επαύλεων, αλλά και έναν ιδιαίτερο πόλο αναψυχής στην περιοχή Μετόχι, δίπλα στο υφιστάμενο λιμάνι.
Ζώνη 1 – Παραθεριστικά Χωριά σε τρεις ενότητες
Η πρώτη ζώνη καλύπτει τη μεγαλύτερη ενότητα της ανάπτυξης, καταλαμβάνοντας περίπου 1.360 στρέμματα, εκ των οποίων τα 926 στρέμματα είναι τελικά αξιοποιήσιμα. Εκεί σχεδιάζονται τρία μεγάλα παραθεριστικά χωριά χαμηλής πυκνότητας, με αρχιτεκτονικές επιλογές που δίνουν έμφαση στη βιοκλιματική λειτουργία, την ενεργειακή αποδοτικότητα και την προστασία του φυσικού τοπίου. Η λογική της ανάπτυξης στηρίζεται στη δημιουργία μεγάλων ιδιοκτησιών με χαμηλά κτίσματα που προσφέρουν ιδιωτικότητα, επαφή με το φυσικό περιβάλλον και υψηλή ποιότητα ζωής.
Η περιοχή αυτή αποτελεί την «κατοικημένη» πλευρά της επένδυσης με οργανωμένο περιβάλλον για παραθερισμό, άφθονους κοινόχρηστους χώρους πρασίνου, ήπιες διαδρομές περιπάτου και ποδηλάτου, αλλά και όλους τους βασικούς πυρήνες εξυπηρέτησης.
Ζώνη 2 – Τουρισμός, αναψυχή και πολυτελής φιλοξενία
Η δεύτερη ζώνη απαρτίζεται από τρεις ενότητες – καθεμία με διαφορετικό χαρακτήρα αλλά λειτουργικά συνδεδεμένες.
Ενότητα 2Α – Το κεντρικό Σύνθετο Τουριστικό Κατάλυμα
Στο κέντρο της συνολικής έκτασης σχεδιάζεται ένα Σύνθετο Τουριστικό Κατάλυμα που καλύπτει περίπου 258 στρέμματα αξιοποιήσιμης γης. Πρόκειται για τον «πυρήνα φιλοξενίας» της επένδυσης, όπου θα δημιουργηθεί ένα ξενοδοχειακό συγκρότημα 5 αστέρων, συνδυασμένο με πολυτελείς βίλες που θα λειτουργούν είτε ως αυτόνομες κατοικίες είτε ως μονάδες προς μακροχρόνια μίσθωση. Ο σχεδιασμός προβλέπει την ανάπτυξη σύγχρονων υποδομών ευεξίας, spa, αθλητισμού και αναψυχής, δημιουργώντας ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον υψηλής στάθμης για απαιτητικούς επισκέπτες.
Ενότητα 2Β – Συγκρότημα πολυτελών τουριστικών επαύλεων
Στο δυτικό τμήμα της περιοχής σχεδιάζεται ένα σύνολο πολυτελών επαύλεων, τοποθετημένων σε φυσικά αναβαθμισμένα σημεία με προσανατολισμό προς τη θάλασσα και τη γύρω καταπράσινη ενότητα. Πρόκειται για έναν χώρο που συνδυάζει την ιδιωτικότητα με την άμεση πρόσβαση στις κεντρικές υποδομές της επένδυσης, καθιστώντας το ιδανικό περιβάλλον για υψηλού επιπέδου τουριστική διαμονή.
Ενότητα 2Γ – Η περιοχή Μετόχι και ο πυρήνας αναψυχής
Η τρίτη ενότητα της ζώνης 2 βρίσκεται στο Μετόχι, δίπλα στη λιμενική εγκατάσταση που συνδέει την Ερμιόνη με την Ύδρα. Εκεί προτείνεται η ανάπτυξη ενός σύγχρονου Club Αναψυχής με εγκαταστάσεις αθλητισμού, χώρους εστίασης, αλλά και έναν οργανωμένο χώρο αποθήκευσης και στάθμευσης μικρών σκαφών. Η γειτνίαση με το λιμάνι καθιστά το σημείο αυτό στρατηγικό, λειτουργώντας ως πύλη εισόδου για επισκέπτες που φτάνουν με σκάφη ή επιθυμούν άμεση θαλάσσια πρόσβαση.

Συνδεσιμότητα και αναβάθμιση υποδομών
Η περιοχή διασχίζεται από έναν επαρχιακό δρόμο, ο οποίος όμως δεν θεωρείται εμπόδιο για την ενότητα της επένδυσης, καθώς προβλέπονται πεζογέφυρες, υπόγειες διαβάσεις και κόμβοι που εξασφαλίζουν ασφαλή μετακίνηση και συνοχή των επιμέρους τμημάτων. Επιπλέον, σχεδιάζεται η μετατόπιση ενός τμήματος του δρόμου πιο μακριά από την ακτογραμμή, ώστε να ενισχυθεί η προστασία και η αισθητική του παράκτιου μετώπου και να επιτευχθεί καλύτερη πολεοδομική οργάνωση.