Οπως δήλωσε η διοίκηση της εταιρείας κατα τη διάρκεια της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης η εταιρεία προβλέπεται να παρουσιάσει αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 15% με 25% το 2023 και επιπλέον 30% με 40% το 2024 με παράλληλη μείωση του δανεισμού της.
Μεταξύ άλλων τα στελέχη της εισηγμένης αναφέρθηκαν στις συμβάσεις που έχει υπογράψει ο όμιλος και οι οποίες αγγίζουν τα €875 εκατ. για την περυσινή χρονιά ενώ εφέτος έχουν... πέσει οι υπογραφές σε έργα ύψους €928 εκατ. Τα σημαντικότερα εξ αυτών είναι ο σταθμός ενέργειας με τον όμιλο Mass
Group Holdings στη Ρουμανία, αξίας €674 εκατ. και το οδικό τμήμα
Μπράλος-Άμφισσα, αξίας €207 εκατ.
Παράλληλα, η εταιρεία μπαίνει με αξιώσεις στη μάχη της διεκδίκησης της υφιστάμενης σύμβασης παραχώρησης 25ετούς διάρκειας σε συνεργασία επίσης με την Ακτωρ Παραχωρήσεις και το γαλλικό επενδυτικό fund Meridiam.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Κώστας Μιτζάλης, τοποθετήθηκε για πρώτη φορά στο θέμα της πρότυπης πρότασης που κατέθεσε η AVAX σε κοινοπραξία με την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και την ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς Λαύριο και Ραφήνα καθώς και για τη σήραγγα Ηλιουπόλεως που θα συνδέει τον Καρέα με τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης. Οπως είπε η νέα σύμβαση προβλέπεται να εγκαταστήσει νέα διόδια χωρίς να αποκλείεται η φιλοσοφία του σκιώδους διοδίου (επιδοτούμενο διόδιο με βάση τις πραγματικές διελεύσεις) που θα εφαρμοστεί και στον ΒΟΑΚ.
Σημειώνεται, τέλος, ότι οι μέτοχοι κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης άναψαν το "πράσινο φως" στη διοίκηση ώστε να προχωρήσει και σε πρόγραμμα αγοράς ιδίων μετοχών έως €10 εκατ. με κατώτερη τιμή τα €0,50 και ανώτερη τιμή τα €4 μέσα στην επόμενη διετία, ενώ αποφασίσθηκε η διανομή μερίσματος ύψους €0,07 ανά μετοχή για πρώτη φορά μετά το 2010.