Σύμφωνα με το πρακτορείο Bloomberg το πρόγραμμα αφοσίωσης πελατών είναι μια τακτική μάρκετινγκ. Χρησιμοποιείται από εταιρείες για να ενθαρρύνει τους επαναλαμβανόμενους πελάτες να αγοράζουν περισσότερα προσφέροντάς τους ορισμένα οφέλη και ανταμοιβές. Αυτά τα οφέλη μπορεί να διαφέρουν από εκπτώσεις ή δωρεάν προϊόντα σε οποιαδήποτε άλλα προνόμια που είναι πολύτιμα για τους πελάτες.
Τώρα ο κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου, επεκτείνει την υπηρεσία στις υπόλοιπες ΗΠΑ, καθώς ετοιμάζεται να ανοίξει περισσότερα σούπερ μάρκετ το επόμενο έτος. Η επέκταση, η οποία ανακοινώθηκε την Πέμπτη, αποτελεί μέρος μιας επανεκκίνησης των παντοπωλείων που ανέφερε το Bloomberg τον Αύγουστο. Οι αγοραστές θα είναι επιλέξιμοι για την προσφορά οπουδήποτε η εταιρεία λειτουργεί την υπηρεσία Amazon Fresh.
Η Amazon Fresh είναι θυγατρική της αμερικανικής εταιρείας ηλεκτρονικού εμπορίου Amazon στο Σιάτλ της Ουάσινγκτον. Πρόκειται για μια εταιρεία λιανικής πώλησης ειδών παντοπωλείου με φυσικά καταστήματα και υπηρεσίες παράδοσης στις περισσότερες μεγάλες πόλεις των ΗΠΑ, καθώς και σε ορισμένες διεθνείς πόλεις, όπως το Βερολίνο, το Αμβούργο, το Λονδίνο, το Μιλάνο, το Μόναχο, τη Ρώμη, το Τόκιο, καθώς και σε ορισμένες άλλες τοποθεσίες στη Σιγκαπούρη και την Ινδία.
Το Amazon Fresh ήταν αρχικά μια υπηρεσία παράδοσης. Το 2020 η ιδέα άλλαξε σε μια αλυσίδα φυσικών σούπερ μάρκετ χωρίς ταμείο. Πρόκειται για ένα σούπερ μάρκετ που επιτρέπει στους καταναλωτές να κάνουν τις αγορές τους χωρίς να περνούν από το ταμείο, σε ένα νέο βήμα της εταιρείας στον έντονο ανταγωνισμό με τους παραδοσιακούς εμπόρους.
Τα μέλη που δεν ανήκουν στην Prime, σύμφωνα με το Bloomberg, θα χρεώνονται $4,95 έως $13,95 για την παράδοση, ενώ τα μέλη πληρώνουν τώρα $6,95 έως $9,95, με δωρεάν παραδόσεις άνω των $100.