Το πρόγραμμα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας, την διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων, την εξοικονόμηση ενέργειας, καθώς επίσης και τη δημιουργία νέου κέντρου διανομής στον Ασπρόπυργο.
Σε ό,τι αφορά στην εικόνα της αγοράς και τις πληθωριστικές πιέσεις, ο επικεφαλής της METRO ΑΕΒΕ Αριστοτέλης Παντελιάδης σημείωσε ότι οι ανατιμήσεις συνεχίζονται, αφορούν κυρίως εισαγόμενα προϊόντα, αλλά σε χαμηλότερα ποσοστά σε σχέση με πέρυσι προσθέτοντας ότι έχουν ξεκινήσει οι πρώτες μειώσεις σε προϊόντα όπως χαρτικά, σπορέλαια και γαλακτοκομικά μα βάση το αγελαδινό γάλα. Επίσης εκτίμησε ότι το τελευταίο τρίμηνο του έτους τα επίπεδα του πληθωρισμού θα είναι πιο ανεκτά καθώς οι όγκοι είναι ήδη μειωμένοι στο 4% με 5%.
Ειδική αναφορά έκανε στο «καλάθι του νοικοκυριού» σημειώνοντας ότι πλέον έχει «ξεφτίσει». Όπως είπε, ήταν μια προωθητική ενέργεια, έκανε τη δουλειά του και πλέον δεν προσφέρει τίποτα ιδιαίτερο μόνο αρκετή γραφειοκρατία για τις αλυσίδες του κλάδου και γκρίνια από τους προμηθευτές. Κερδισμένα ήταν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (PL) η συμμετοχή των οποίων στο καλάθι κατά μέσο όρο ήταν 35,08%. Ο κ. Παντελιάδης αναφέρθηκε και στη δυσκολία στελέχωσης θέσεων εργασίας κυρίως σε τουριστικές περιοχές, τονίζοντας ότι αυτή τη στιγμή η METRO έχει 1.147 κενές θέσεις αδυνατώντας να τις καλύψει. «Όλος ο ξενοδοχειακό κλάδος και η εστίαση δεν βρίσκει εργαζόμενους» υπογράμμισε και συμπλήρωσε ότι η πολιτεία πρέπει να δώσει περισσότερα κίνητρα για εργασία και όχι επιδόματα.