Από την άλλη πλευρά ο τερματικός σταθμός συμβατικού φορτίου σημείωσε μείωση εσόδων κατά 21,5%, (στα €20,2 εκατ.) ενώ τα έσοδα από την θυγατρική στην Σόφια διαμορφώθηκαν σε μη σημαντικά επίπεδα.
Αναφορικά με τις επιδόσεις του Ομίλου, σημειώθηκε καθαρή αύξηση κερδοφορίας σε όλα τα επίπεδα: τα Μικτά Κέρδη αυξήθηκαν κατά 1,9%, στα 37,6 εκατ. ευρώ, τα Λειτουργικά Κέρδη (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 3,4% στα 34,1 εκατ. ευρώ και τα Καθαρά Κέρδη μετά φόρων του Ομίλου αυξήθηκαν κατά 8,9%, στα 20,3 εκατ. ευρώ.
Το πρόγραμμα κεφαλαιουχικών δαπανών για το σύνολο του 2023 ξεπέρασε τα 9,2 εκατ. ευρώ, και αφορούσε κατά βάση νέο Σταθμό Κρουαζιέρας «Μέγας Αλέξανδρος», αποκατάσταση βαθών, επισκευή και αναβάθμιση κρηπιδωμάτων, αναβαθμίσεις υποσταθμών ηλεκτρικού ρεύματος, αγορά εξοπλισμού φορτοεκφορτώσεων και συστημάτων ασφάλειας ISPS.