Το Διοικητικό Συμβούλιο κατόπιν πρότασης της Γενικής Διεύθυνσης Μελετών, Έργων και Ανάπτυξης Δικτύου, αποφάσισε να εισηγηθεί προς τον αρμόδιο Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών την αποδοχή του από 29-09-2025 αιτήματος του αναδόχου, για την προσφυγή στην διαδικασία διαιτησίας και την επίλυση μέσω αυτής της διαφοράς υπό την προϋπόθεση ότι θα παραιτηθεί από την ασκηθείσα προσφυγής, πριν από την πρώτη συζήτηση ενώπιον του Διαιτητικού Δικαστηρίου.
Η υπογειοποίηση στα Σεπόλια θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική, καθώς με την ολοκλήρωσή της θα αυξηθούν τα δρομολόγια που διέρχονται από τον κεντρικό σταθμό της Αθήνας, θα μειωθούν οι καθυστερήσεις και θα εξαλειφθούν κίνδυνοι από τις υφιστάμενες ισόπεδες διαβάσεις μέσα σε πυκνοκατοικημένη περιοχή.
Το έργο σχεδιάστηκε το 2018 και ξεκίνησε το 2019, με προθεσμία 52 μηνών, δηλαδή μέχρι τον Μάρτιο 2023. Ωστόσο, μέχρι το 2022 είχε υλοποιηθεί μόλις το 14% και ο ρυθμός προόδου παραμένει χαμηλός. Η νέα επίσημη ημερομηνία ολοκλήρωσης είναι ο Φεβρουάριος 2028.
Η αρχική σύμβαση των 66,58 εκατ. ευρώ υπογράφηκε τον Νοέμβριο του 2018 με έκπτωση 45,71%. Στη συνέχεια δόθηκε η πρώτη παράταση από την ΕΡΓΟΣΕ, με ευθύνη του Δημοσίου, έως τις 14/11/2023. Δύο συμπληρωματικές συμβάσεις αύξησαν το κόστος κατά 32,86 εκατ. ευρώ (23,86 εκατ. το 2021 και 9 εκατ. το 2023), ενώ ακόμη δεν έχει παραδοθεί ο πρώτος κλάδος της σήραγγας. Η δεύτερη συμπληρωματική σύμβαση κρίθηκε αναγκαία για την αποκατάσταση του κεντρικού αγωγού της ΕΥΔΑΠ, ο οποίος επηρεάζεται από τη διάνοιξη.