Πλέον είναι διαθέσιμες στην ΑΑΔΕ οι εξής διαδικτυακές υπηρεσίες, που παρέχουν άμεση πρόσβαση:
- στα στοιχείων μελών της οικογένειας του οφειλέτη
- στα στοιχεία για εργοδότη του οφειλέτη, το μισθό και τις πληρωμές του
- το προφίλ επιχειρήσεων που έχουν χρέη
- τα στοιχεία των διοικητικών τους συμβουλίων.
Άμεσα οι ελεγκτικές υπηρεσίες θα βρίσκουν:
- πιστοποιητικά Οικογενειακής Κατάστασης και εγγυτέρων συγγενών
- τα προσωπικά στοιχεία των εγγυτέρων συγγενών
- αναζήτηση γονέων και τέκνων (ανήλικα και ενήλικα), ανεξαρτήτως οικογενειακής μερίδας
- γάμους, γεννήσεις και θανάτους με βάση έναν συγκεκριμένο Α.Φ.Μ. ή ΑΜΚΑ
- πλήρη στοιχεία της εργασιακής κατάστασης του εργαζομένου με βάση τον ΑΦΜ του
- πληροφορίες για Επιχειρήσεις από οτ Μητρώο Γ.Ε.ΜΗ.
- στη διαδικτυακή υπηρεσία «Στοιχεία Διοικητικού Συμβουλίου Επιχείρησης» από το πληροφοριακό σύστημα Γ.Ε.ΜΗ. με τη μέθοδο «Μέλη του ΔΣ ενός Νομικού Προσώπου».
- συσχέτιση ΑΦΜ και Αριθμού Μητρώου Γ.Ε.ΜΗ. με δυνατότητα αναζήτησης αν υπάρχει κάποιο ΑΦΜ που να συνδέεται με επιχειρήσεις στο ΓΕΜΗ
- πρόσωπα που συνδέονται με Σύσταση Εταιρειών,
- αναζήτηση εταιρειών με βάση την ημερομηνία σύστασης, την μεταξύ τους δσύνδεση ή ένα μέρος από την πλήρη επωνυμία τους κλπ
Η εφαρμογή του EISPRAXIS επιτρέπει:
- άμεση παροχή πληροφορίας σε κεντρικό επίπεδο ανά οφειλή και ΑΦΜ (προφίλ οφειλέτη), συνδυάζοντας πληροφορίες από ηλεκτρονικές εφαρμογές και υποσυστήματα όπως Εισόδημα, Περιουσιολόγιο, Καταστάσεις πελατών/προμηθευτών, Σύστημα ανταλλαγής πληροφοριών με κράτη-μέλη της ΕΕ και πληροφορίες από τρίτους (όπως Κτηματολόγιο ΑΕ, ΓΕΜΗ, ΣΑΤ κ.λπ.).
- αυτοματοποίηση διαδικασίες πίστωσης, συμψηφισμών και ρυθμίσεων χρεών.
- πλήρες ενιαίο σύστημα διαχείρισης οφειλών
- εφαρμογή διαχείρισης και παρακολούθησης ταυτότητας οφειλέτη και οφειλών.
- αποστολή και διαχείριση ηλεκτρονικών κοινοποιήσεων, ειδοποιήσεων και επιδόσεων.
- άμεση διαχείριση, παρακολούθηση και αυτοματοποίηση λήψης μέτρων είσπραξης.
- ενημέρωση των φορολογούμενων για θέματα οφειλών.