Πολωνική θυγατρική Ferrovial συμμετέχει στην ανωτέρω κοινοπραξία με μερίδιο 30%, ενώ μερίδιο 50% κατέχει ο γαλλικός Όμιλος Eiffage Genie Civil και μερίδιο 20% ο ιταλικός Όμιλος Rizzani de Eccher. Σύμφωνα με τον όμιλο Budimex, από την αξία του ενδεχόμενου συμβολαίου, στην εταιρεία αναλογεί ποσόν 1,11 δισ. ευρώ, έναντι 1,85 δισ. ευρώ που αναλογούν στην Eiffage και 739 εκατ. ευρώ που αναλογούν στον ιταλικό Όμιλο.
Ισπανικός Όμιλος αναφέρει, σύμφωνα το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Ελληνικής Πρεσβείας, πως το γεγονός ότι η κοινοπραξία υπέβαλε την καλύτερη προσφορά δεν σημαίνει και ότι θα επιλεγεί τελικά από την Κυβέρνηση της Λετονίας για να εκτελέσει το έργο, δεδομένου ότι δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί η διαδικασία αξιολόγησης προσφορών.
Σύμφωνα με ισπανικά κλαδικά μέσα, τα κατασκευαστικά έργα στη Λετονία αναμένεται να ξεκινήσουν εντός του τρέχοντος έτους στην περιοχή της Ρίγας, ενώ το πρώτο στάδιο κατασκευής εκτιμάται πως θα κοστίσει 230 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, αναφέρεται ότι ακόμη δύο ισπανικές κατασκευαστικές εταιρείες έφθασαν στην τελική φάση του διαγωνισμού για την κατασκευή της σιδηροδρομικής γραμμής υψηλής ταχύτητας στη Λετονία, συγκεκριμένα η OHLA σε κοινοπραξία με τουρκικές και πολωνικές εταιρείες και η Aldesa Construcciones σε κοινοπραξία με κινεζικούς και λετονικούς Ομίλους. Επίσης τα ίδια μέσα αναφέρον πως ακόμη δύο ισπανικοί Όμιλοι εργάζονται ήδη στο μεγάλο σιδηροδρομικό project “Rail Baltica”, συγκεκριμένα οι Indra και Renfe.