Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ολυμπίας Οδού, Παναγιώτης Παπανικόλας, σε σχετική ερώτηση δημοσιογράφου ενημέρωσε ότι το έργο προχωρά σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα και οι εργασίες βρίσκονται στο 11%.
Οι εργασίες αφορούν πρόδρομες εργασίες όπως καθαρισμούς, κατασκευή επιχωμάτων, επεκτάσεις οχετών, ανακατασκευή Κάτω Διαβάσεων για τη διέλευση τοπικών οδών, εκσκαφές πλευρικών οδών, κατασκευή τοίχων αντιστήριξης και μετακίνηση υφιστάμενων δικτύων ηλεκτρισμού και ύδρευσης. Ο ρυθμός προόδου των εργασιών θα αυξάνεται σταδιακά με την πάροδο του χρόνου, μετά την ολοκλήρωση των πιο χρονοβόρων αρχικών φάσεων του έργου.
Το πρώτο τμήμα του νέου αυτοκινητόδρομου, μήκους 13χλμ., από το Μιντιλόγλι έως και την Κάτω Αχαΐα, αφορά διαπλάτυνση της υφιστάμενης εθνικής οδού. Τα υπόλοιπα 62 χιλιόμετρα είναι κατασκευή σε νέα χάραξη μέσω της κοιλάδας της Ήλιδας.
Σήμερα απασχολούνται στα τρία εργοτάξια περίπου 500 εργαζόμενοι. Ο νέος αυτοκινητόδρομος θα έχει 8 κόμβους, εξασφαλίζοντας άμεση, εύκολη και ασφαλή σύνδεση με εκατοντάδες χωριά και πόλεις, καθώς και με τη βιομηχανική ζώνη της Πάτρας.
Όλες οι καινοτομίες που έχει αναπτύξει η Ολυμπία Οδός στον υφιστάμενο αυτοκινητόδρομο Ελευσίνα- Πάτρα, αρχής γενομένης από το χιλιομετρικό σύστημα χρέωσης Hybrid, θα είναι σε χρήση από την πρώτη μέρα λειτουργίας της νέας Πατρών- Πύργου.