Οι δείκτες απόδοσης των εμπορικών κέντρων παραμένουν πολύ υψηλοί ενώ τα καθιερωμένα θέρετρα, αποδεικνύονται οι πιο Hot προορισμοί για πολυτελείς αγορές.
Σύμφωνα με το τελευταία ανάλυση της Cushman & Wakefield Proprius συνολικά το τρίμηνο άνοιξαν 52 νέα καταστήματα, 30% περισσότερα από το προηγούμενο τρίμηνο και 25% πάνω σε ετήσια βάση.
Ειδικότερα αυτό το τρίμηνο εγκαινιάστηκαν τα Juicy Couture και JD Sports στη Γλυφάδα, το κατάστημα Kiko Milano στο Νέο Ψυχικό, ένα κατάστημα Oysho στην οδό Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκη, το νέο κατάστημα Tike στο κέντρο της Αθήνας, ένα κατάστημα Folli Follie στο Ηράκλειο Κρήτης και κατάστημα της Intersport στο Παγκράτι.
Σημαντικές συμφωνίες έγιναν και σε εμπορικά πάρκα και καταστήματα outlet όπως το νέο κατάστημα της Sinsay και της Ikea στo Florida Park στην Θεσσαλονίκη, το νέο Sinsay και Moustakas Toys στο Fashion City Outlet στη Λάρισα και το νέο κατάστημα της Massimo Dutti στο Smart Park.
Νέα καταστήματα εγκαινιάστηκαν και στα εμπορικά κέντρα αυτό το τρίμηνο όπως το pop-up store της Porsche στο Golden Hall, το νέο The Big Bad Wolf στο The Mall, και τα καταστήματα μόδας Alter and Mat στο River West.
Τέλος πολυτελείς φίρμες επεκτάθηκαν σε τουριστικούς προορισμούς που προσελκύουν «γερά πορτοφόλια», όπως η pop-up boutique Moschino στο Cavo Tagoo Hotel στη Μύκονο, η επέκταση της φίρμας πολυτελούς μόδας Palm Angels με έδρα το Μιλάνο και της δανέζικης μάρκας ομορφιάς Alûstre στην πόλη της Μυκόνου, τα εγκαίνια του καταστήματος Κiton στη Μαρίνα Sani στη Χαλκιδική και το νέο κατάστημα Hublot στη Σαντορίνη.
Οι επενδύσεις
Σύμφωνα με την Cushman & Wakefield Proprius το τρίτο τρίμηνο του 2023 συνολικά πραγματοποιήθηκαν συναλλαγές ύψους περίπου €40 εκατ. Σε αυτές δεν συμπεριλαμβάνεται η πώληση 50.592 τμ GLA retail park, SMART PARK της ΕΛΛΑΚΤΩΡ στην Trade Estates συμφωνία που υπολογίζεται στα €110 εκατ. (χωρίς χρέη, χωρίς μετρητά) καθώς το ακριβές ποσό θα οριστικοποιηθεί την ημερομηνία κλεισίματος της συναλλαγής.