Συνεχίζουν τις Online αγορές σε Σούπερ Μάρκετ οι καταναλωτές
Συνεχίζουν τις Online αγορές σε Σούπερ Μάρκετ οι καταναλωτές

Συνεχίζουν τις Online αγορές σε Σούπερ Μάρκετ οι καταναλωτές

Αύξηση του τζίρου κατά 7% το α΄ εξάμηνο του 2024 καταγράφει έρευνα της Convert Group.
Share Copy Link
RE+D magazine
23.07.2024

Αξιοσημείωτη ανάπτυξη εξακολουθεί να καταγράφει ο κλάδος των Online Σούπερ Μάρκετ και το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης με τους καταναλωτές να ψωνίζουν διαδικτυακά για τις ανάγκες του νοικοκυριού τους.

Οπως δείχνουν τα στοιχεία της εταιρείας Convert Group για το πρώτο μισό του 2024, η αύξηση του τζίρου των Online Super Market έφθασε το 7% και άγγιξε τα €164 εκατ. σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ χωρίς όμως να περιλαμβάνονται Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες όπως eFood Market & Wolt Market που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά. 

convert1q24.jpg

Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση τεμαχίων ανά καλάθι, κατά 6%, δηλαδή οι καταναλωτές τοποθέτησαν 34 αντί 32 τεμάχια στην ηλεκτρονική παραγγελία τους σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023. Η μέση αξία των αγαθών που αγοράστηκαν online αυξήθηκε κατά 3% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023, όπου είχε παρατηρηθεί αύξηση 9% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

convert1q24-panel.jpg

Τα στοιχεία αυτά και πολλά ακόμη πολύτιμα ευρήματα περιλαμβάνονται στο εξαμηνιαίο report που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group, η ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα των data & analytics για το πολυκαναλικό εμπόριο, μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit Suite, η οποία δημιουργεί αξία σε εκατοντάδες λιανέμπορους και προμηθευτές σε 21 χώρες. 
Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023 οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών το πρώτο εξάμηνο του 2024 ήταν: +15% σε ποτά και αναψυκτικά, +14% σε προϊόντα για κατοικίδια, +10% σε κατεψυγμένα τρόφιμα ενώ τα συσκευασμένα τρόφιμα αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών κατά 7%.

convert1q24-mega categories1.jpg

convert1q24-mega categories2.jpg

Παρατηρήθηκε επίσης ότι το ποσοστό της δαπάνης που πηγαίνει σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αποτελεί το 15% του συνόλου των online αγορών που πραγματοποιήθηκαν το πρώτο εξάμηνο του 2024. Τέλος, η Παρασκευή αποτέλεσε την πιο δημοφιλή ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 16,8% των συνολικών παραγγελιών έγιναν την συγκεκριμένη ημέρα.

convert1q24-pl.jpg