Το νέο εργαλείο, ονόματι Operator, είναι η πρώτη έκδοση του ψηφιακού βοηθού που οι μεγάλες εταιρείες του τουριστικού τομέα οραματίζονταν από την κυκλοφορία του ChatGPT. Ο ανταγωνιστής της OpenAI, η νεοσύστατη εταιρεία Anthropic, ήταν η πρώτη που ανακοίνωσε αυτό το είδος εργαλείου με παρουσίαση τον περασμένο Οκτώβριο.
Ο Operator είναι ήδη διαθέσιμος στην ιστοσελίδα operator.chatgpt.com
Η εταιρεία ανέφερε ότι έχει συνεργαστεί με αρκετές τρίτες εταιρείες για να διασφαλίσει ότι ο Operator μπορεί να έχει πρόσβαση σε δεδομένα από τις ιστοσελίδες τους. Στον τομέα του τουρισμού, περιλαμβάνονται: Booking.com, Tripadvisor, Priceline, Hipcamp, Uber, StubHub και OpenTable.
Αν και η OpenAI δηλώνει διάθεση συνεργασίας με τις ταξιδιωτικές εταιρείες, η ανησυχία παραμένει καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται, οτι θα μπορούσε στο μέλλον να μειώσει την εξάρτηση της από αυτές.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης την Πέμπτη, οι εκπρόσωποι της OpenAI ζήτησαν από τον Operator να ολοκληρώσει πολλές εργασίες ταυτόχρονα: Κράτηση εισιτηρίων για εκδήλωση μέσω StubHub, παράδοση φαγητού μέσω DoorDash, παράδοση αγορών μέσω Instacart και κράτηση καθαρισμού σπιτιού μέσω Thumbtack. Το εργαλείο μπόρεσε επίσης να ολοκληρώσει μια αναζήτηση στο Google για να ελέγξει τη διαθεσιμότητα κράτησης για ένα γήπεδο τένις.
Το εργαλείο είναι ήδη διαθέσιμο σήμερα για χρήστες Pro (που διαθέτουν ετήσια συνδρομή). Οι χρήστες Plus (με μηνιαία συνδρομή) θα έχουν πρόσβαση σε επόμενη φάση.
Η OpenAI δήλωσε ότι έχει ενσωματώσει μέτρα ασφαλείας για να αποτρέψει την εκτέλεση παράνομων δραστηριοτήτων, την εξαπάτηση και την αγορά λανθασμένων προϊόντων. Ως μέρος αυτών των μέτρων, είναι η επιβεβαίωση του χρήστη πριν ολοκληρωθούν οι αγορές.