Με τίτλο Rooftop Revival, το έργο ανταποκρίνεται σε έρευνα που ανατέθηκε από την Heineken και δείχνει ότι το 57% των 10.500 ενηλίκων που συμμετείχαν στην έρευνα αισθάνονται μοναξιά παρά το γεγονός ότι ζουν σε μεγάλες πόλεις. Επιπλέον, το 33% του ερωτηθέντος κοινού βιώνει ένα αίσθημα απομόνωσης χωρίς κοινωνικές αλληλεπιδράσεις σε εβδομαδιαία βάση. Αυτό το ποσοστό αυξάνεται στο 47% για τη Γενιά Ζ και τους Millennials.
Η Σεούλ επιλέχθηκε ως η πόλη έναρξης της προσπάθειας λόγω της έντονης ενσάρκωσης αυτού που η Heineken αποκαλεί «παράδοξο της εγγύτητας», όπου επικρατεί κοινωνική αποσύνδεση παρά τη φυσική εγγύτητα. Η πρωτεύουσα της Νότιας Κορέας έχει επίσης υψηλό ποσοστό από επίπεδες στέγες που δεν αξιοποιούνταν επαρκώς και ήταν βαμμένες πράσινες.
«Σε μια εποχή όπου τα αστικά περιβάλλοντα δίνουν προτεραιότητα στην παραγωγικότητα έναντι της σύνδεσης και οι χώροι διαβίωσης και κοινωνικοποίησης συρρικνώνονται, υπάρχουν πολλοί ξεχασμένοι χώροι που μπορούν να γίνουν χώροι ανανέωσης», δήλωσε ο Κορεάτης αρχιτέκτονας Μπιόνγκ Σου Τσο. «Στη Σεούλ, με τα ζεστά και υγρά καλοκαίρια και τη μοναδική τοπογραφία, οι στέγες ανοίγουν νέες προοπτικές», πρόσθεσε.
Δείτε το σχετικό βίντεο εδώ