Τι ψώνισαν online οι Ελληνες καταναλωτές το Πάσχα
Τι ψώνισαν online οι Ελληνες καταναλωτές το Πάσχα

Τι ψώνισαν online οι Ελληνες καταναλωτές το Πάσχα

Αύξηση της μέσης τιμής του καλαθιού κατά 16,65% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Share Copy Link
RE+D magazine
20.04.2023

Αύξηση κατά 12,76% σημείωσε ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz Marketplace κατά την περίοδο πριν το Πάσχα (1-16/4/2023) του 2023 σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε η πλατφόρμα καταγράφεται αύξηση στη μέση τιμή του καλαθιού του καταναλωτή αγγίζοντας τα 60€ σχεδόν, αύξηση της τάξεως του 16,65% εν συγκρίσει με πέρυσι. 

Την ίδια στιγμή σημαντικά αυξήθηκε και ο αριθμός των παραγγελιών, αγγίζοντας το 40,52% σε σύγκριση με το 2022, που πραγματοποιήθηκαν μέσω Skroutz κατά το εξεταζόμενο διάστημα. Γεγονός που σκιαγραφεί την τάση των καταναλωτών να στρέφονται ολοένα και περισσότερο προς τις online αγορές.

Σε ότι έχει να κάνει με το shopping on-the-go, τα στοιχεία δείχνουν ότι ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στα ψώνια μέσω εφαρμογών. Πιο συγκεκριμένα, αξιοσημείωτη είναι η αύξηση των επισκέψεων στο skroutz app με ποσοστό 67% ,ενώ οι επισκέψεις στην ιστοσελίδα παρέμειναν στα ίδια επίπεδα με την περσινή πασχαλινή περίοδο.

Αναφορικά με τις κατηγορίες που μονοπώλησαν το ενδιαφέρον των καταναλωτών και παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων παρατηρείται μια ραγδαία αύξηση στις λευκές συσκευές. 

Πιο συγκεκριμένα, η λίστα με τις top 10 κατηγορίες εμπεριέχει:

1.    Πλυντήρια Ρούχων

2.    Πλυντήρια Πιάτων

3.    Ψυγεία

4.    Κουζίνες & Φούρνοι

5.    Εστίες Κουζίνας

6.    Οικιακά Κλιματιστικά Inverter

7.    Τηλεοράσεις

8.    Απορροφητήρες Κουζίνας

9.    Επεξεργαστές

10. Μνήμες RAM

 Χαρακτηριστικό παράδειγμα αύξησης πωλήσεων αποτελεί η κατηγορία “Πλυντήρια ρούχων” που σημείωσε και τη μεγαλύτερη αύξηση σε σχέση με το 2022 αγγίζοντας το 800% σχεδόν. H μεγαλύτερη online αγοραστική κίνηση σημειώθηκε τη Δευτέρα 03 Απριλίου, μια εβδομάδα ακριβώς πριν την Μεγάλη εβδομάδα, γεγονός που καταδεικνύει ότι τα ψώνια της τελευταίας στιγμής, μετατρέπονται και σε online συνήθεια. Τέλος, πάνω από 2.000 παραγγελίες έγιναν με το πρόγραμμα “Δόσεις για όλους” (Buy Now, Pay Later) που προσφέρει η Skroutz, με τη μέση παραγγελία να αγγίζει τα 400€, ενώ οι καταναλωτές που επέλεξαν το Google Pay ως τρόπο πληρωμής πραγματοποίησαν αγορές αξίας 45€ κατά μέσο όρο.

Στο ίδιο μοτίβο αυξητικής τάσης και τα στοιχεία που αφορούν στις προσφερόμενες υπηρεσίες παράδοσης με τους χρήστες να επιλέγουν την υπηρεσία Express Delivery με ποσοστό αύξησης στο 182,62%. Την ίδια στιγμή οι παραγγελίες που διαχειρίστηκε η μεταφορική Skroutz Last Mile, αυξήθηκαν κατά 86% σε σχέση με την περσινή περίοδο. 

Σημειώνεται, τέλος, ότι για σχεδόν 3.000 παραδόσεις οι χρήστες προτίμησαν την παραλαβή από το κατάστημα, μία υπηρεσία που χαίρει μεγάλης ανταπόκρισης μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα.