Η Γαλλία, η δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία της ευρωζώνης, στηρίζει τους Αγώνες για να στηρίξει την πενιχρή ανάπτυξή της, με την Στατιστική Υπηρεσία της να προβλέπει αύξηση 0,3 ποσοστιαίας μονάδας από τις πωλήσεις εισιτηρίων και τηλεοπτικών δικαιωμάτων και περισσότερο τουρισμό.
Η Visa είπε ότι τα στοιχεία της έδειξαν ότι οι μικρές επιχειρήσεις στο Παρίσι ανέφεραν αύξηση 26% στις πωλήσεις στους κατόχους καρτών Visa κατά το πρώτο Σαββατοκύριακο των Ολυμπιακών Αγώνων σε σύγκριση με ένα χρόνο νωρίτερα.
«Τα τελευταία μας στοιχεία δείχνουν μια σημαντική αύξηση στις καταναλωτικές δαπάνες μεταξύ των κατόχων καρτών Visa κατά τη διάρκεια της τελετής έναρξης το Σαββατοκύριακο», δήλωσε στο πρακτορείο Reuters η διευθύνουσα σύμβουλος της Visa Europe, Charlotte Hogg.
Η Visa, η οποία είναι ένας από τους εταιρικούς χορηγούς των Ολυμπιακών Αγώνων, είπε ότι οι κάτοχοι καρτών της στις ΗΠΑ αντιπροσώπευαν το μεγαλύτερο μέρος των ξένων δαπανών που σχετίζονται με τους Ολυμπιακούς Αγώνες, με τις δαπάνες τους κατά 29% υψηλότερες από πέρυσι. Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είχαν επίσης οδηγήσει σε μεγάλες αυξήσεις στις δαπάνες από τους κατόχους καρτών Visa από τη Βραζιλία και την Ιαπωνία, ανέφερε σε μια έκθεση που δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά εχθες.