Πρόκειται
για ένα “στοίχημα” όπως λέει η
εφημερίδα το οποίο στοχεύει στην
προσέλευση τόσο των Ελλήνων όσο και των
τουριστών που επισκέπτονται την
πρωτεύουσα. Το Ελληνικό θα αποτελέσει
ένα υπερσύγχρονο εμπορικό, ψυχαγωγικό
και επιχειρηματικό προορισμό που θα
εκτείνεται σε περισσότερα από 185.000 τ.μ.
επί της Λεωφόρου Βουλιαγμένης.
Στο Commercial Hub θα βρίσκεται το μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο στην Ελλάδα, ένα εμπορικό πάρκο επόμενης γενιάς με καταστήματα μεγάλης επιφάνειας. Δίπλα ακριβώς, θα αναπτυχθεί ένας εμβληματικός πύργος μικτής χρήσης, όπου θα στεγαστούν ξενοδοχείο, γραφεία και διαμερίσματα. Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα, το οποίο εισάγει μία νέα φιλοσοφία στις αγορές, στη διασκέδαση, στην εργασία, στην καθημερινότητα των πολιτών. Υπενθυμίζεται ότι η πρώτη φάση του έργου αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το 2026.
“Μαύρες ημέρες” για το retail στις ΗΠΑ
Κι όλα αυτά την ώρα που στις ΗΠΑ, όπως λέει η WSJ, τα ακίνητα του κλάδου λιανικής παρουσιάζουν σταθερή προς πτωτική πορεία τους τελευταίους μήνες με τα μεγάλα εμπορικά κέντρα μάλιστα να εμφανίζουν μεικτά αποτελέσματα εξ αιτίας της άνθισης των διαδικτυακών πωλήσεων. Το ρεπορτάζ της WSJ επικεντρώνεται στα προβλήματα που αντιμετωπίζει ένα από τα πιο γνωστά κλειστά εμπορικά κέντρα της Νέας Υόρκης (βρίσκεται έξω από την πόλη) το American Dream το οποίο μέσα στον Αύγουστο αδυνατούσε να πληρώσει δόση χρέους $290 εκατ. Η οικονομική δυσπραγία σηματοδοτεί το “τέλος” της ευημερίας του εμπορικού κέντρου των $5 δισ. και 3 εκατατομμυρίως τετραγωνικών ποδιών που άνοιξε το 2019 και τις επακόλουθες αποτυχίες από το κλείσιμο του κορωνοϊού. Σημειώνεται ότι οι διαχειριστές του εμπορικού κέντρου ανέφερε ζημιές $60 εκατ. πέρυσι εν μέσω της πανδημίας.