Υπεγράφη η σύμβαση δημοπράτησης του άξονα Μπράλος - Αμφισσα
Υπεγράφη η σύμβαση δημοπράτησης του άξονα Μπράλος - Αμφισσα

Υπεγράφη η σύμβαση δημοπράτησης του άξονα Μπράλος - Αμφισσα

Ο συγκεκριμένος οδικός άξονας συνιστά τμήμα του διεθνούς οδικού δικτύου "Ε-65".
Share Copy Link
RE+D magazine
16.02.2023

Ολοκληρώθηκε η διαδικασία δημοπράτησης της κατασκευής του δρόμου «Μπράλος – Άμφισσα», ως τμήμα του διαγώνιου οδικού άξονα «Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο».

Οπως ανακοίνωσε ο Υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας ο οποίος παρέστη στην υπογραφή της σύμβασης στο υπουργείο Υποδομών, «πρόκειται για ένα σημαντικό έργο υποδομής για ολόκληρη τη χώρα, ειδικά για τη Στερεά Ελλάδα, που καθίσταται πλέον συγκοινωνιακός κόμβος, με την ολοκλήρωση των – εθνικής και ευρωπαϊκής εμβέλειας – οδικών και σιδηροδρομικών αξόνων, μαζί με την ολοκλήρωση του Ε65 και το ξεμπλοκάρισμα τμήματος του οδικού άξονα “Λαμία – Καρπενήσι”».

Το συγκεκριμένο έργο, το οποίο εντάχθηκε από την ελληνική κυβέρνηση, ως δημόσιο έργο εθνικής σημασίας, με χρηματοδότηση από εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους, ξεκινά να παίρνει σάρκα και οστά, με όρους οικονομικής αποτελεσματικότητας και κοινωνικής ανταποδοτικότητας, πρόσθεσε ο κ. Σταϊκούρας.

Συνεχάρη παράλληλα τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κ. Αχ. Καραμανλή «για τις σημαντικές προσπάθειες που καταβάλλει για την πρόοδο των έργων στην επικράτεια, προς όφελος της κοινωνίας, της οικονομίας, της περιφερειακής ανάπτυξης» προσθέτοντας πως «τα αποτελέσματα τον δικαιώνουν».

Ο συγκεκριμένος οδικός άξονας συνιστά τμήμα του διεθνούς οδικού δικτύου “Ε-65” και αποτελεί τον συνδετήριο άξονα μεταξύ των Αυτοκινητοδρόµων ΠΑΘΕ και Ιονίας Οδού, εξυπηρετώντας διαδρομές από την Κεντρική και Βόρεια Ελλάδα προς περιοχές της Δυτικής και Νότιας Ελλάδας. Η ολοκλήρωσή του, όπως σημείωσε ο κ. Σταϊκούρας, σημαίνει ασφαλέστερη, γρηγορότερη και πιο άνετη κυκλοφορία, διασύνδεση των Περιφερειών και των πόλεων, καθώς και διευκόλυνση του διαμετακομιστικού εμπορίου και των μεταφορών, τόνωση των τοπικών αγορών και ανάπτυξη των οικονομιών.

Το σημαντικό έργο

Σύμφωνα με την ΑΒΑΞ το τμήμα Μπράλος-Άμφισσα αποτελεί ένα από τα πιο δύσκολα τμήματα του διαγώνιου άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο και η υλοποίηση του ανοίγει τον δρόμο για την μελλοντική ολοκλήρωση και των άλλων τμημάτων που χρίζουν αναβάθμισης. Ο διαγώνιος άξονας ενώνει τον αυτοκινητόδρομο Αθήνας-Θεσσαλονίκης και τον Ε65 (Λαμία-Καρδίτσα-Εγνατία), με την Ιόνια Οδό (Αντίρριο-Ιωάννινα), την Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου και κατ` επέκταση την Ολυμπία Οδό (Ελευσίνα-Πάτρα-Πύργος). 

Το μεγάλο αυτό οδικό έργο προστίθεται στα υπόλοιπα σημαντικά έργα που κατασκευάζει ο Όμιλος (Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, Flyover στην Θεσσαλονίκη, Υποδομές Ελληνικού), πρωτοστατώντας στη δυναμική επανάκαμψη του κατασκευαστικού κλάδου. Παράλληλα, ο Όμιλος συνεχίζει δυναμικά για την περαιτέρω επέκταση του χαρτοφυλακίου του. «Είμαστε ιδιαιτέρως χαρούμενοι για την ανάληψη ενός ακόμα σημαντικού οδικού έργου. Το συγκεκριμένο τμήμα αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια του διαγώνιου άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο. Είμαστε επίσης χαρούμενοι που συνεχίζουμε τη μακρόχρονη παρουσία του Ομίλου μας στη φιλόξενη περιοχή της Στερεάς Ελλάδας (Σήραγγα Καλλιδρόμου, Τιθορεά – Δομοκός). Το έργο αυτό παρουσιάζει αρκετές ιδιαιτερότητες, τις οποίες θα αντιμετωπίσουμε με επιτυχία. Πλέον κινούμαστε δυναμικά για το στήσιμο των εργοταξίων και την εκκίνηση των σχετικών εργασιών ώστε το έργο να παραδοθεί εντός χρονοδιαγράμματος στην υπηρεσία του κοινού.», ανέφερε σχετικά ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, κ. Κωνσταντίνος Μιτζάλης.