Τη σύμβαση υπέγραψαν ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΘ Α.Ε., Δρ. Ιωάννης Τσάρας, ο εκπρόσωπος της κοινοπραξίας και CEO της ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ, Ντίνος Μπενρουμπή, καθώς και η Αντιπρόεδρος της ΤΕΚΑΛ Α.Ε., Αργυρώ Ψαλτάκου. Το έργο αποτελεί μέρος της Υποχρεωτικής Επένδυσης 1 της Σύμβασης Παραχώρησης μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και ΟΛΘ Α.Ε., και χαρακτηρίζεται ως κομβική επένδυση για το λιμενικό σύστημα της χώρας.
Οπως λέει η εταιρεία η επέκταση του 6ου Προβλήτα περιλαμβάνει πρόσθετο μήκος 513 μέτρων, πλάτος 306,5 μέτρων, καθώς και εκτεταμένες εργασίες εκβάθυνσης στον δίαυλο προσέγγισης. Με την ολοκλήρωσή της, το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα μπορεί να εξυπηρετεί πλοία σχεδιασμού ULCV έως 24.000 TEU, ενισχύοντας τη δυνατότητά του να λειτουργεί ως διεθνής κόμβος για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 195,6 εκατ. ευρώ, ενώ ο χρόνος υλοποίησης υπολογίζεται στους 40 μήνες. Η χρηματοδότηση θα προέλθει από ίδια κεφάλαια της ΟΛΘ Α.Ε. και τραπεζικό δανεισμό, ο οποίος θα οριστικοποιηθεί σε επόμενο στάδιο.
Η αναβάθμιση της υποδομής αναμένεται να αυξήσει τη χωρητικότητα του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων από 650.000 TEU σε 1,5 εκατ. TEU, ενισχύοντας αποφασιστικά την ανταγωνιστικότητα του λιμένα απέναντι σε άλλα περιφερειακά κέντρα διακίνησης φορτίων.