Τα καταστήματα, τα οποία θα μοιάζουν περισσότερο με αποθήκη με τα προϊόντα να είναι τοποθετημένα σε παλέτες-κούτες, θα διαθέτουν σε πρώτη φάση μικρή ποικιλία με μόλις 250 κωδικούς προϊόντων έναντι των 1.500-1.800 κωδικών που προσφέρονται σε ένα μέσο σουτέρ μάρκετ.
Το πλεονέκτημα της αλυσίδας είναι ότι τα προϊόντα της προσφέρονται σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές, οι οποίες φτάνουν και το 40%, συμπιέζοντας αντίστοιχα και τις τιμές προς τους προμηθευτές
Η μητρική εταιρεία SVETOFOR, είναι από τις μεγαλύτερες αλυσίδες discount στην Ρωσία, με 1.800 καταστήματα σε όλη την χώρα. Η αλυσίδα που στην ΕΕ είναι γνωστή ως MERE, έχει παρουσία εκτός Ρωσίας στην Γερμανία, Πολωνία, Ρουμανία, Λετονία, Λιθουανία, Εσθονία, και Κίνα.
Σε εξέλιξη βρίσκεται το σχέδιο επέκτασης της εταιρείας SVETOFOR σε Ελλάδα, Πορτογαλία, Γαλλία, ΗΠΑ , και Ηνωμένο Βασίλειο.